Fani MGS3 mają drobne uwagi do wyglądu The Boss z remake’u. Konami pozwoli doświadczyć gry w klasycznym i nowoczesnym wydaniu
Części fanów nie do końca spodobał się odświeżony model postaci The Boss z remaku Metal Gear Solid 3. Konami natomiast podzieliło się nowymi informacjami oraz zawartością Edycji Deluxe i kolekcjonerskiej.
Podczas wczorajszego Xbox Games Showcase Konami zaprezentowało nowy zwiastun nadchodzącego Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Materiał spotkał się z pozytywnym odbiorem, a gracze w komentarzach chwalą m.in. aspekt wizualny produkcji. Okazuje się jednak, że nie wszystkim do gustu przypadła jedna z postaci.
Odświeżony wygląd The Boss
Wśród japońskiej społeczności gry pojawiły się głosy wyrażające zaniepokojenie odświeżonym wyglądem The Boss. W serwisie X możemy przeczytać:
The Boss z jakiegoś powodu wygląda inaczej.
The Boss wygląda naprawdę dziwnie.
Niestety trudno powiedzieć, co zdaniem graczu wygląda „dziwnie”. The Boss na zwiastunie remake’u wydaje się mieć nieco ciemniejsze włosy i pełniejszą twarz niż w pierwowzorze.
Jeden z internautów zwrócił natomiast uwagę, iż istotną rolę odgrywa tu oświetlenie. W grze z 2004 r. było ono cieplejsze, wręcz zielonkawe, co nadawało specyficznej atmosfery. Remake stawia zaś na chłodniejsze barwy i właśnie to może być powodem innego koloru włosów The Boss.
Myślę, że oświetlenie jest dużym problemem. W oryginale grafika była żółtawa, więc włosy The Boss miały kolor blond, a jej skóra wydawała się biała i błyszcząca. Ale przy bardziej realistycznej grafice kontrast między jasnym i ciemnym jest wyraźniejszy, więc może się wydawać, że jej włosy są dziwnie brązowe.
Warto jednak zwrócić uwagę, że są to pojedyncze głosy, a zdecydowanej większości graczy nowa The Boss przypadła do gustu.
Nowe informacje o grze i zawartość kolekcjonerki
Na kanale Konami w serwisie YouTube pojawił się nowy materiał z serii „Legacy Series”, w którym David Hayter (aktor podkładający głos pod Big Bossa) opowiada o nadchodzącej grze. Z wideo dowiadujemy się m.in, że remake zaoferuje dwa style rozgrywki – Legacy i New, które różnić będą się pozycją kamery i sterowaniem. Ten pierwszy oferować ma doświadczenie zbliżone do oryginału, a drugi do współczesnych strzelanek.
Wprowadzony zostanie także ulepszony system obrażeń. Gdy Naked Snake zostanie zraniony, zostanie to odzwierciedlone na postaci w formie rozdartych ubrań czy siniaków. Ponadto na ciele pozostaną permanentne blizny, które „opowiedzą historię wyjątkowej podróży każdego gracza przez grę”.
Dodatkowo w materiale ujawniona została zawartość Edycji Deluxe oraz kolekcjonerskiej, które zobaczyć możecie poniżej.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater zmierza na PC oraz konsole Xbox Series X/S i PlayStation 5. Data premiery nie jest jeszcze znana.