Fallout: New Vegas odzyskał usuniętą zawartość
Mod do Fallout: New Vegas przywraca na PC szereg usuniętych przez Obsidian efektów wizualnych i estetycznych. Skasowana zawartość spowolniłaby edycje konsolowe.
Fallout: New Vegas zadebiutował w 2010 roku na PC oraz na konsolach siódmej generacji – PS3 oraz Xbox 360. Chociaż każda wersja jest w dużej mierze taka sama, z pierwszego wydania na PC najwyraźniej wycięto szereg drobnych szczegółów, ponieważ spowolniłyby one wersje konsolowe. Te detale dotyczą bardziej zróżnicowanych animacji NPC-ów, ich zachowań oraz ulepszonej, zaawansowanej sztucznej inteligencji (plus małych zmian w otoczeniu i spawnach wrogów). Pewien gracz postanowił przywrócić usuniętą zawartość w postaci modyfikacji do gry.
LD’s Improved New Vegas z zaledwie kilkoma ulepszeniami sprawia, że pustkowia Mojave są o wiele bardziej żywe niż wcześniej. Sporo NPC-ów w New Vegas zwykle stoi nieruchomo w jednym miejscu, zamiast przeskakiwać przez szereg animacji bezczynności, takich jak spanie czy palenie papierosów albo nawet opuszczanie swoich domów w celu odwiedzenia innych lokacji. Mod przywraca te animacje, a także zapełnia grę większą liczbą postaci niezależnych i potworów, które zostały usunięte, aby zaoszczędzić miejsce w pamięci konsoli.
Tak wygląda klinika medyczna poszukiwaczy bez modyfikacji:
A tak z modyfikacją:
Prace wciąż trwają, a mod przywrócił również masę elementów otoczenia do szerokiego zakresu lokacji w grze, m.in:. Primm, Goodsprings, Novac czy nawet zachodnią część New Vegas. Celem twórcy jest dalsze dodawanie większej liczby animacji i postaci niezależnych, aby całe pustkowia Mojave były pełne życia, jak pierwotnie planowano, zanim dokonano cięć pod kątem konsol.
- Fallout: New Vegas przechodzę już czwarty raz. Ta gra ciągle mnie czymś zaskakuje
- Fallout: New Vegas z nową fanowską przygodą o rozmiarach DLC
- Fani Fallout: New Vegas zamienili miasteczko w lokację z gry