Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 czerwca 2018, 11:50

autor: Adrian Werner

Fallout 76 położy równie duży nacisk na fabułę jak inne gry Bethesdy?

Sporo emocji wywołały doniesienia, że Fallout 76 będzie sieciowym RPG akcji nastawionym na elementy survivalowe. Teraz dziennikarz, który rozpętał tę burzę, próbuje uspokoić fanów, twierdząc, że gra położy równie duży nacisk na fabułę co inne produkcje firmy Bethesda Softworks.

Czy gra spodoba się fanom cyklu? Przekonamy się w poniedziałek. - Fallout 76 położy równie duży nacisk na fabułę jak inne gry Bethesdy? - wiadomość - 2018-06-05
Czy gra spodoba się fanom cyklu? Przekonamy się w poniedziałek.

Fallout 76 to jeden z najgorętszych tematów ostatnich dni. Wpierw nadzieje graczy rozbudził klimatyczny, ale niewiele mówiący zwiastun. Kilka godzin później na rozpalone głowy fanów kubeł zimnej wody wylał Jason Schreier, czyli pracujący dla serwisu Kotaku dziennikarz, który ostrzegł, że projekt nie będzie klasycznym tytułem dla pojedynczego gracza. Zamiast tego mamy otrzymać sieciowe RPG akcji nastawione na elementy survivalowe.

Te informacje wywołały istne piekło w społeczności fanowskiej, a natężenie negatywnych opinii było tak duże, że Schreier próbował uspokoić graczy, zapewniając, że ich najczarniejsze wizje nie są prawdziwe. Dziennikarz zamieścił na reddicie poświęconym serii wpis, w którym tłumaczy, że choć Fallout 76 będzie nastawiony na multiplayer i zaoferuje mechanikę budowy baz, to jednocześnie gra położy duży nacisk na fabułę - równie mocno jak inne produkcje studia Bethesda Softworks.

Jason Schreier nie miał jeszcze okazji osobiście obejrzeć gry w akcji, ale informacje napływające do niego z wielu źródeł dają powody do optymizmu. Wyłania się z nich obraz produkcji, która mocno odbiegać będzie od innych odsłon cyklu, ale jednocześnie zaoferuje fanom dużo dobrej zabawy.

Dziennikarz odwołuje się tutaj do casusu Fallouta 3. W przypadku tej produkcji fani także zareagowali bardzo negatywnie, gdy okazało się, że gra porzuci widok izometryczny i turowy system walki, oferując mechanikę, która na pierwszy rzut oka przypominała pierwszoosobowe strzelanki. Ostatecznie jednak miliony graczy pokochały ten tytuł. Oczywiście, Schreier pomija tutaj fakt, że wielu starych miłośników serii do dzisiaj nie może wybaczyć studiu Bethesda tych zmian.

Warto tutaj przypomnieć, że według doniesień projekt rozpoczął żywot jako tryb multiplayer dla gry Fallout 4, ale z czasem rozrósł się tak bardzo, że autorzy postanowili na jego fundamentach opracować samodzielną produkcję. Fallout 76 zapewne będzie więc miał sporo cech wspólnych z czwartą odsłoną cyklu.

Na szczęście fani nie będą musieli długo czekać na konkrety odnośnie Fallouta 76. Konferencja Bethesdy na E3 odbędzie się bowiem w najbliższy poniedziałek, o 3:30 czasu polskiego.

  1. Oficjalna strona serii Fallout

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej