autor: Krzysztof Nieradko
Fallout 4 – obejrzyj wideo prezentujące atrybut siły
Firma Bethesda Softworks opublikowała pierwszy z serii filmików opowiadających o atrybutach postaci dostępnych w nadchodzącym Fallout 4. Pierwszą cechą kryjącą się pod angielskim akronimem S.P.E.C.I.A.L. jest oczywiście siła.
Bethesda Softworks rozpoczęła serię interesujących filmików, które mają za zadanie przybliżyć graczom wyczekującym nowego Fallouta 4 charakterystykę siedmiu atrybutów wchodzących w skład znanego już z poprzednich odsłon systemu S.P.E.C.I.A.L. (angielski akronim od słów Strength, Perception, Endurance, Charisma, Intelligence, Agility, Luck). Na pierwszy ogień idzie oczywiście siła.
Stosowny materiał wideo, wzbogacony dodatkowo o napisy w rodzimym języku, znajdziecie u góry tej wiadomości. Zgodnie z treścią tego nagrania, rozwijanie siły umożliwi naszej postaci unoszenie większej liczby przedmiotów, pozwoli nosić lepszej jakości pancerze, sprawniej posługiwać się bronią białą czy lepiej radzić sobie podczas walki wręcz. Wkrótce deweloperzy niewątpliwie podzielają się ze światem resztą przygotowanych nagrań, które pewnie w równie humorystyczny sposób przybliżą nam „sylwetkę” poszczególnych atrybutów odgrywających niebagatelną rolę w procesie tworzenia naszego protagonisty.
Słowem przypomnienia wypada dodać, że omawiana produkcja zadebiutuje na światowym rynku 10 listopada w wersji PC oraz na konsolach Xbox One i PlayStation 4. Wczorajsze informacje na temat przyszłości tego tytułu powinny nastroić wszystkich zainteresowanych bardzo optymistycznie. Producenci z Bethesda Softworks mają bowiem w planach zaoferować graczom z czasem przepustkę sezonową, bezpłatne aktualizacje (te mają mieć na celu nie tylko eliminowanie irytujących błędów, ale i wzbogacanie gry o nową zawartość), jak również zestaw narzędzi moderskich Creation Kit w wersji PC, którego spodziewać możemy się wraz z początkiem 2016 roku. W kilku żołnierskich słowach – zapowiada się niezły specjał.
- Oficjalna strona gry Fallout 4
- Fallout 4 w akcji, czyli kurz, krew i eksplozje. Wrażenia z pokazu na gamescomie