Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 stycznia 2008, 07:06

Fallout 2 Restoration Project - nieoficjalny dodatek jest już gotowy

W 2006 roku jeden z amerykańskich fanów serii Fallout rozpoczął prace nad nieoficjalnym dodatkiem do drugiej odsłony tego cyklu. Rozszerzenie miało odtworzyć lokacje, bohaterów, zadania oraz inne atrakcje planowane przez firmę Black Isle Studios, które ostatecznie nie trafiły do pełnej wersji gry. Prace nad modyfikacją trwały blisko dwa lata. Wczoraj ujrzała ona światło dzienne.

W 2006 roku jeden z amerykańskich fanów serii Fallout rozpoczął prace nad nieoficjalnym dodatkiem do drugiej odsłony tego cyklu. Rozszerzenie miało odtworzyć lokacje, bohaterów, zadania oraz inne atrakcje planowane przez firmę Black Isle Studios, które ostatecznie nie trafiły do pełnej wersji gry. Prace nad modyfikacją trwały blisko dwa lata. Wczoraj ujrzała ona światło dzienne.

Fallout 2 Restoration Project - nieoficjalny dodatek jest już gotowy - ilustracja #1

Rozszerzenie oferuje dziewięć niedostępnych wcześniej lokacji, a także wzbogaca istniejące miasteczka i wioski o nowe tereny do eksploracji. Oczywiście na tym nie koniec atrakcji. Modyfikacja dodaje bowiem także bohaterów niezależnych, zadania, zdarzenia losowe oraz wiele innych, interesujących rzeczy. Pełną listę zmian znajdziecie na forum serwisu No Mutants Allowed, w tym miejscu. Zawarte w spisie informacje mogą Wam zepsuć radość płynącą z odkrywania nowych elementów rozgrywki, dlatego czytajcie go na własne ryzyko.

Rozszerzenie (21 MB) można pobrać za pośrednictwem tego odnośnika. Przed instalacją dodatku należy wgrać łatkę usprawniającą silnik Fallouta (41 KB), która dostępna jest w tym miejscu.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej