Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 sierpnia 2022, 14:50

Elden Ring ze zmianami w inwazjach, tego chcieli gracze

FromSoftware wydało aktualizację 1.06 do Elden Ring. Oprócz poprawek licznych błędów wprowadza ona istotne usprawnienie do trybu sieciowego – możliwość umieszczania znaków przywołań w wielu obszarach, w dodatku na dystans.

Wydana 25 lutego 2022 roku gra Elden Ring wciąż jest aktualizowana. Dziś studio FromSoftware wydało patch 1.06 do niej. Lista zmian liczy pięćdziesiąt pozycji. Głównie naprawiono mniejsze bądź większe błędy, a także ulepszono balans. Jednak nie tylko – tryb sieciowy doczekał się bowiem kilku nowych opcji.

Multiplayer przyjazny graczom

Gracze, którzy lubią pomagać innym, będą teraz mogli wysyłać swoje znaki przywołań do wielu obszarów, w dodatku na dystans, bez konieczności teleportowania się do danego regionu. Korzystanie z tej funkcji sprawi, że posągi przywołań w Pałacu Mohgwyna staną się na jakiś czas nieaktywne.

Dostanie się do tej lokacji jest bezpośrednio związane z zadaniem NPC znanego jako Białoszczęki Varre. Jego szczegółowy opis znajdziecie w naszym poradniku. Dość powiedzieć, że quest wymaga trzech inwazji na światy innych graczy. W patchu 1.06 FromSoftware to zmieniło – teraz będzie można zaatakować również wskazanych NPC.

Ponadto zwiększył się teren, na który trafiają wrogo nastawieni gracze podczas inwazji.

Poprawki błędów i zmiany w balansie

Jeśli zaś chodzi o poprawki błędów i zmiany w balansie, zainteresowanych odsyłam do pełnego opisu aktualizacji. Wspomnę tylko, że najciekawsze wydaje się kolejne wzmocnienie wielkich broni – pierwsze miało miejsce przy okazji patcha 1.04 – a konkretnie wielkich mieczy, zakrzywionych wielkich mieczy i wielkich młotów. Wiele osób odczuje także zapewne osłabienie Kroku Krwawego Ogara, czyli jednego z najczęściej używanych popiołów wojny.

Aktualizacja 1.06 do Elden Ring jest dostępna do pobrania na PC, PS4, PS5, XOne i XSX/S.

Hubert Śledziewski

Hubert Śledziewski

Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.

więcej