Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 marca 2019, 11:40

Deweloper sugeruje kwietniową premierę remastera Blood

Zremasterowana wersja klasycznej strzelanki Blood zadebiutuje w kwietniu – tak wynika ze skasowanego już tweeta jednej z osób pracujących nad projektem. Produkcja zmierza wyłącznie na PC i będzie dostępna na platformach Steam oraz GOG.com.

W grudniu ubiegłego roku dowiedzieliśmy się, że firma Atari planuje wydać zremasterowaną wersję Blood – klasycznej strzelanki FPP od studia Monolith, wydanej pierwotnie w 1997 roku. Przygotowuje ją ekipa z Nightdive Studios, znana z prac nad remakiem System Shocka oraz odświeżonymi wersjami Forsakena oraz dwóch pierwszych części Turoka. Jednym z jej członków jest niejaki Samuel „Kaiser” Villarreal. Zamieścił on ostatnio na Twitterze informację, która z pewnością ucieszyła wielu graczy z niecierpliwością wyczekujących remastera Blood. Według niej produkcja ma się ponoć ukazać już w kwietniu.

Trzeba jednak podejść do tej rewelacji z odrobiną dystansu. Villarreal usunął swój tweet bardzo szybko, zatem niewykluczone, że nieco pośpieszył się z ogłoszeniem daty premiery i kwiecień jest jedynie wstępnym terminem, do którego w żadnym razie nie należy się przywiązywać. Z drugiej strony, możliwe że włodarze Nightdive Studios poprosili swojego pracownika o skasowanie wiadomości, by nie psuć niespodzianki. Jednak nie wzięli pod uwagę jednej istotnej kwestii – w Internecie nic nie ginie.

Jeśli zremasterowany Blood faktycznie ukaże się w kwietniu, to oficjalne ogłoszenie daty jego premiery jest kwestią najbliższych kilku tygodni. Tytuł zmierza wyłącznie na PC i będzie dostępny na Steamie oraz GOG.com.

Czy remaster Blood ukaże się w przyszłym miesiącu? - Deweloper sugeruje kwietniową premierę remastera Blood - wiadomość - 2019-03-19
Czy remaster Blood ukaże się w przyszłym miesiącu?

Remaster Blood będzie prawdziwym powrotem do przeszłości, co raczej powinno przypaść do gustu fanom oryginału. Produkcja zachowa styl graficzny z roku 1997, z trójwymiarowym otoczeniem i dwuwymiarowymi modelami postaci. Praca Nightdive Studios ogranicza się do przystosowania tytułu do współczesnych systemów operacyjnych, wyższych rozdzielczości ekranu oraz dzisiejszych standardów audio. Ponadto ma pojawić się wsparcie bibliotek DirectX i Vulcan, a także zupełnie przebudowany pod względem technicznym tryb wieloosobowy. Screeny z odświeżonej wersji Blood możecie zobaczyć tutaj.

  1. Oficjalna strona Atari
  2. Oficjalna strona Nightdive Studios

Miłosz Szubert

Miłosz Szubert

Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.

więcej