Destiny 2 zadebiutowało na konsolach
Dzisiaj do sklepów powędrowała konsolowa wersja Destiny 2. Pierwsze wrażenia z nowej gry studia Bungie są w większości bardzo pozytywne i wydaje się, że produkcja spełni pokładane w niej nadzieje.
- Deweloper gry: Bungie
- Wydawca: Activision
- Gatunek: FPS
- Platformy: PS4, XONE, PC
- Data premiery na konsolach: 6 września 2017 r.
- Data premiery na PC: 24 października 2017 r.
Nadszedł wreszcie dzień, na który czekali fani studia Bungie. Do sprzedaży trafiła gra Destiny 2, czyli kontynuacja przebojowej strzelanki z 2014 roku. Produkcja dostępna jest obecnie tylko na konsole Xbox One i PlayStation 4. Dystrybutorem w naszym kraju jest firma CDP. Rodzimi gracze mogą wybrać między wersją anglojęzyczną, a polskim dubbingiem.
Warto wspomnieć, że w planach jest również edycja pecetowa, ale na nią poczekamy do 27 października. Będzie to debiut marki na PC i sądząc po zorganizowanych kilka dni temu otwartych beta-testach, autorzy nie zawiodą oczekiwań graczy komputerowych.
W przypadku większości tytułów w dzień ich debiutu rynkowego gracze mogą przeczytać spory zestaw recenzji, pomagających im w podjęciu decyzji o ewentualnym zakupie. Destiny 2 jest jednak nakierowane głównie na rozgrywki sieciowe, co w połączeniu z bardzo obszerną zawartością, uniemożliwiło pełne przetestowanie produkcji przed jej premierą. Dlatego w serwisach pojawiły się na razie jedynie artykuły opisujące pierwsze wrażenia, pozbawione oceny punktowej:
- IGN
- Ars Technica
- VG247
- The Verge
- Twinfinite
- Rolling Stone
- Polygon
- PlayStation Universe
- Games Radar
- DualShockers
- Attack of the Fanboy
- PlayStation LifeStyle
Wszystkie te wczesne wrażenia mają podobny wydźwięk. Wyłania się z nich obraz Destiny 2 jako gry, która jest praktycznie pod każdym względem lepsza niż pierwsza część. Autorzy skoncentrowali się na najlepszych aspektach pierwowzoru i ograniczyli elementy nielubiane przez fanów. Otwartym pytaniem pozostaje tylko kwestia żywotności produkcji. Tylko czas pokaże, czy projekt będzie w stanie utrzymać zainteresowanie graczy przez długie miesiące, a może nawet lata.
Na koniec chcemy wspomnieć o zabawnej reklamie Destiny 2, przygotowanej z myślą o rynku japońskim, w której postacie z gry urządzają sobie imprezę taneczną.