Death Stranding - wymagania sprzętowe PC
Poznaliśmy wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry Death Stranding. Wielki przebój Hideo Kojimy z konsoli PS4 pojawi się na komputerach osobistych w lipcu.
Wydawca pecetowej wersji gry Death Stranding, firma 505 Games, ujawnił właśnie wymagania sprzętowe dla naszych komputerów. Do uruchomienia ostatniego przeboju Hideo Kojimy będziemy potrzebowali m.in. 8 GB pamięci RAM i 80 GB miejsca na twardym dysku. Minimalne wymagania obejmują również procesor Intel Core i5-3470 lub AMD Ryzen 3 1200 oraz kartę graficzną GeForce GTX 1050 lub odpowiednik firmy AMD Radeon RX 560. Rekomendowane specyfikacje dotyczą wyłącznie rozdzielczości 1080p. Szczegółowe wymagania przedstawiają się następująco:
Minimalne wymagania sprzętowe (30 FPS, 1280x720)
- System operacyjny: Windows 10
- Procesor: Intel i5-3470 lub AMD Ryzen 3 1200
- Karta graficzna: GeForce GTX 1050 3 GB lub AMD Radeon RX 560 4 GB
- Pamięć RAM: 8 GB
- Direct X: Wersja 12
- Ilość miejsca na dysku: 80 GB
Rekomendowane wymagania sprzętowe (30 FPS, 1920x1080)
- System operacyjny: Windows 10
- Procesor: Intel i5-4460 lub AMD Ryzen 5 1400
- Karta graficzna: GeForce GTX 1050 Ti 4GB lub AMD Radeon RX 570 4 GB
- Pamięć RAM: 8 GB
- Direct X: Wersja 12
- Ilość miejsca na dysku: 80 GB
Rekomendowane wymagania sprzętowe (60 FPS, 1920x1080)
- System operacyjny: Windows 10
- Procesor: Intel i7-3770 lub AMD Ryzen 5 1600
- Karta graficzna: GeForce GTX 1060 6 GB lub AMD Radeon RX 590
- Pamięć RAM: 8 GB
- Direct X: Wersja 12
- Ilość miejsca na dysku: 80 GB
Przypomnijmy, że pecetowa wersja Death Stranding powinna ukazać się 14 lipca tego roku. W porównaniu do wersji konsolowej zaoferuje wsparcie dla monitorów ultrapanoramicznych oraz efektowny tryb fotograficzny. Ponadto znajdzie się w niej dodatkowa zawartość zainspirowana serią Half-Life. Death Stranding dostępne będzie na Steamie oraz w Epic Games Store i będzie posiadać zabezpieczenie antypirackie Denuvo.
- Oficjalna strona gry Death Stranding
- Death Stranding - poradnik do gry
- Recenzja gry Death Stranding – co tu się odkojimowało?