autor: Bartosz Świątek
Death Stranding wchodzi w „krytyczną fazę” produkcji
Hideo Kojima poinformował, że tworzona przez niego przygodowa gra akcji Death Stranding wkracza w krytyczną fazę procesu produkcji. Twórca codziennie gra w swój tytuł na platformie docelowej – konsoli PlayStation 4.
DEATH STRANDING W SKRÓCIE:
- Producent: Kojima Productions
- Wydawca: Sony Interactive Entertainment
- Gatunek: przygodowa gra akcji
- Platformy: PlayStation 4
- Data premiery: nieznana
Hideo Kojima – ojciec i scenarzysta popularnej serii Metal Gear Solid, a także nadchodzącego Death Stranding – poinformował, że jego najnowsza gra weszła w „krytyczną fazę” procesu produkcji. Deweloper podobno codziennie gra w omawiany tytuł na PlayStation 4, jednak na razie wciąż jest to produkt wymagający testów i debugowania. Obecnie twórcy skupiają się na połączeniu poszczególnych fragmentów produkcji w jedną całość.
Death Stranding nie jest jeszcze w fazie dostosowywania poziomu trudności lub debugowania – aktualnie łączymy wszystkie elementy wykonane w [różnych] narzędziach i na różnych maszynach deweloperskich w jedną grę. Jest to proces scalania, naprawiania tego co nie działa, dopracowywania przekazywanych emocji, produkcji, specyfikacji, radzenia sobie z problemami i wprowadzania zmian na „żywym ciele”. Każdego dnia gram w tę grę bezpośrednio na PS4. Faza krytyczna – powiedział deweloper na Twitterze (cytat za serwisem Eurogamer).
Przypominamy, że Death Stranding zostało zapowiedziane w czasie targów E3 2016. Gra zmierza wyłącznie na konsolę PlayStation 4, ale nie ma jeszcze wyznaczonej daty premiery. Dotychczas udostępnione materiały z tej produkcji są bardzo tajemnicze. Niedawno dowiedzieliśmy się, że gra może ukazać się nieco później niż zakładali jej twórcy. Więcej na jej temat dowiemy się być może w czasie dzisiejszego streamu PlayStation State of Play.