Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 czerwca 2016, 06:30

autor: Adrian Werner

Death Stranding nowym projektem Hideo Kojimy

Ojciec cyklu Metal Gear, czyli Hideo Kojima, wykorzystał konferencję firmy Sony na E3, aby ujawnić grę Death Stranding. Głównego bohatera zagra w niej aktor Norman Reedus, znany głównie z serialu The Walking Dead. Produkcja zmierza wyłącznie na konsolę PlayStation 4.

Podczas konferencji Sony zorganizowanej z okazji targów E3 ujawniono grę Death Stranding. Pod tym tytułem kryje się nowa produkcja ojca cyklu Metal Gear, czyli Hideo Kojimy, będąca pierwszym jego projektem po opuszczeniu szeregów firmy Konami. Wydawcą jest Sony, więc nikogo nie powinno zaskoczyć, że w planach jest wyłącznie wersja na PlayStation 4.

Projekt jest wciąż na bardzo wczesnym etapie produkcji, dlatego udostępnione informacje są wyjątkowo skromne. Wiemy, że głównego bohatera zagra Norman Reedus, znany z roli Daryla Dixona w serialu The Walking Dead. Aktor wcześniej współpracował z Hideo Kojimą przy skasowanym horrorze Silent Hills. W produkcję nie jest natomiast zaangażowany inny z twórców tej porzuconej gry, czyli reżyser Guillermo del Toro.

Niestety, Kojima nie był skłonny zdradzić jakichkolwiek konkretów odnośnie realiów, w jakich toczyć się będzie Death Stranding. Nie ujawnił nawet imienia głównego bohatera. Uchylił jedynie rąbka tajemnicy, że tytuł odnosi się do uwięzienia czegoś nie z tego świata, niczym wieloryba wyrzuconego na plażę. Brzmi to tajemniczo i niestety, długo poczekamy na informacje o tym, co kryje się za tymi słowami. Twórcy uprzedzają, że produkcja projektu ruszyła dopiero niedawno i sporo czasu minie nim trafi on do sprzedaży. Gra jest na tak wczesnym etapie cyklu deweloperskiego, że nie wybrano nawet jeszcze silnika, na którym powstanie.

  1. Call of Duty – oficjalna strona cyklu
Death Stranding nowym projektem Hideo Kojimy  - ilustracja #2

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej