Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 kwietnia 2023, 19:34

autor: Adrian Werner

Dead Island 2 - porównania graficzne między PC, PS5 i Xbox Series X [Aktualizacja: Digital Foundry]

W sieci pojawiły się godne uwagi filmiki, pokazujące różnice w grafice w Dead Island 2 na różnych platformach sprzętowych.

Źródło fot. Deep Silver
i

Aktualizacja

Serwis Digital Foundry opublikował szczegółową analizę graficzną Dead Island 2 (poniżej). Porównane zostały wersje gry na PS4, PS5, XOne i XSX/S. Okazuje się, że nawet na podstawowych wersjach konsol ósmej generacji zabawa jest „zaskakująco płynna”.

Na PlayStation 4 można cieszyć się rozdzielczością 1080p i 30 klatkami na sekundę – spadki są minimalne – a na XONE – rozdzielczością 1600x900 pikseli i 30 fps. Co jednak ciekawe, nie pozwalają one tworzyć rozgrywek sieciowych. Do tego potrzebne jest PS4 Pro lub Xbox One X.

Oryginalna wiadomość

Kanał ElAnalistaDeBits opublikował serię ciekawych materiałów wideo, oferujących różnorodne porównania graficzne gry Dead Island 2.

Przygotowano trzy filmiki. Pierwszy zestawia wersje gry z PC, PlayStation 5 i Xboksa Series X/S. Kolejne dwa oferują porównania w ramach jednej rodziny konsol, pozwalając nam zobaczyć, jak dużą przewagę mają najnowsze sprzęty firm Microsoft i Sony nad poprzednimi generacjami.

Dead Island 2 – PC vs XSX vs PS5

Dead Island 2 – PS4 vs PS5 Pro vs PS5

Dead Island 2 – Xbox One S/X vs Xbox Series X/S

Trzeba przyznać, że pod względem poziomu detali wersje current-genowe nie przynoszą wielkiego skoku w porównaniu z poprzednią generacją. Największą zaletą wydań na nowsze sprzęty jest możliwość zabawy w 60 klatkach na sekundę.

Dead Island 2 wygląda bardzo obiecująco. Gra zbiera dobre recenzje, a wśród nich jest również nasz tekst, w którym redaktor wystawił notę 8.0/10. Porównania graficzne pokazują, że to tytuł, który powinien zaoferować dobrą zabawę także na starszych konsolach.

  1. Recenzja Dead Island 2 – warto było czekać 9 lat
  2. Dead Island 2 – oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej