Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 sierpnia 2021, 13:35

Debiut patcha 1.3 do Cyberpunka 2077; ponad 30 GB danych do pobrania

Dziś zadebiutował patch 1.3 do Cyberpunka 2077. Użytkownicy wszystkich platform muszą przygotować się na sporą aktualizację, której rozmiar sięga powyżej 30 GB.

Dzisiaj po godzinie 12:00 zadebiutował patch do Cyberpunka 2077 oznaczony numerem 1.3. Poprzedni duży update miał miejsce w marcu, więc gracze z niecierpliwością czekali na nową zawartość. Patch różni się wagą na poszczególnych platformach, ale aktualizacja wszędzie waży powyżej trzydziestu GB. Na GOG.com jest to 33,67 GB, na Steamie 36,28 GB, na Xboksie One 37 GB. Posiadacze PS4 muszą natomiast przygotować się na ponad 40 GB do pobrania.

Pełną listę zmian, które pojawiły się w omawianym patchu, znajdziecie pod tym linkiem.

Zawartość patcha 1.3 była prezentowana podczas wczorajszej transmisji na żywo studia CD Projekt RED. Graczom, mówiąc delikatnie, nie spodobały się działania deweloperów. Mowa tu przede wszystkim o darmowych DLC w postaci dwóch kurtek dla V, pojazdu Archer Quartz Bandit, oraz nowego skina dla Johnny’ego Silverhanda.

Oprócz wyżej wymienionych dodatków, twórcy przygotowali szereg usprawnień względem poprzednich wersji gry, a także naprawili kolejną masę błędów. Z ciekawszych „świeżynek” można wymienić możliwość zresetowania umiejętności V, by zainwestować punkty w inne drzewko skilli. W najbliższych dniach dowiemy się, w jakim stopniu nowa aktualizacja poprawia komfort rozgrywki. Patch 1.3 wyszedł dziś na PC, PS4, PS5, Xboksie One, Xboksie Series X|S, a także w usłudze Stadia.

Michał Ciężadlik

Michał Ciężadlik

Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.

więcej