Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 lutego 2017, 18:55

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy ukaże się 30 czerwca

Firma Activision ujawniła datę premiery Crash Bandicoot N. Sane Trillogy. Kompilacja trzech pierwszych odsłon kultowej serii platformówek zadebiutuje 30 czerwca na konsoli PlayStation 4.

Od czasu oficjalnej zapowiedzi Crash Bandicoot N. Sane Trilogy w trakcie imprezy PlayStation Experience niewiele było słychać na temat tej odświeżonej trylogii z maskotką pierwszej konsoli PlayStation w roli głównej. Na szczęście niedawno otrzymaliśmy garść pierwszych screenów z dwójki (znajdziecie je na końcu tego tekstu), a wczoraj firma Activision zdradziła, że fani powinni szykować się na tajemniczą zapowiedź, zaplanowaną na następny dzień. Zamieszczona grafika zdawała się wskazywać, że chodzi o ujawnienie daty premiery. Wszystko wyjaśnił i potwierdził dzisiejszy wpis na Facebooku – to jest krótki zwiastun, w którym ogłoszono wydanie Crash Bandicoot N. Sane Trilogy 30 czerwca. Za wersję cyfrową w oficjalnym sklepie PlayStation zapłacimy 39,99 dolarów, a więc około 162 zł.

Przypomnijmy – na N. Sane Trillogy składają się zremasterowane wersje pierwszych trzech gier z serii: Crash Bandicoot, Cortex Strikes Back oraz Warped. Wszystkie zostaną dostosowane do współczesnych standardów, tak technicznie (grafika, dźwięk, system zapisywania stanu gry), jak i pod względem rozgrywki – choć w tej kwestii twórcy zastrzegli, że postarają się nie zmieniać niczego bardziej niż to konieczne. Otrzymamy więc próby czasowe w całej trójce (oryginalnie wprowadzone dopiero w Warped), nowe menu pauzy i kilka niespodzianek. N. Sane Trillogy będzie dostępne wyłącznie na konsoli PlayStation 4.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej