Command & Conquer 4: Tiberian Twilight bez serwerów dedykowanych i LAN-a
Command & Conquer 4: Tiberian Twilight nie będzie oferować wsparcia dla serwerów dedykowanych oraz możliwości prowadzenia rozgrywek w sieci lokalnej (LAN). Informacja została potwierdzona przez Sama Bassa, głównego projektanta gry.
Command & Conquer 4: Tiberian Twilight nie będzie oferować wsparcia dla serwerów dedykowanych oraz możliwości prowadzenia rozgrywek w sieci lokalnej (LAN). Informacja została potwierdzona przez Sama Bassa, głównego projektanta gry.
Z rozmowy z redakcją serwisu Destructoid wynika, że głównym tego powodem jest obecność systemu nadzorującego postępy gracza (w głównej kampanii, opcji wieloosobowej i trybie skirmish), współpracującego z serwerem przechowującym wszelkie potrzebne informacje profilowe. Dzięki niemu możliwe będzie odtworzenie sytuacji gracza na innym komputerze – np. u kolegi lub w kafejce internetowej).
Najnowsza odsłona cyklu, czyli Command & Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch trafi do sprzedaży w Polsce 19 marca. Produkcja będzie dostępna zarówno w polskiej, jak i angielskiej wersji językowej. Gra nie tylko rozwinie, ale i zakończy czteroodcinkową epopeję Wojen o Tyberium. Od kilkunastu dni każdy z Was może wziąć udział w otwartych beta-testach dzieła EA Los Angeles. Dzięki temu nie tylko macie szansę wyrobić sobie zdanie na jego temat, ale również pomóc twórcom w eliminacji błędów.