Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 lutego 2024, 11:03

Cities: Skylines 2 z ostatnim samodzielnym patchem. Teraz twórcy skupią się na nowej zawartości

Studio Colossal Order udostępniło pierwszy w tym roku patch do Cities: Skylines 2. Jak na razie będzie to ostatni „samodzielny” patch z poprawkami. Kolejne będą towarzyszyć nowej zawartości i DLC.

Źródło fot. Colossal Order / Paradox Interactive.
i

Cities: Skylines 2 wreszcie otrzymało kolejną aktualizację z poprawkami. Patch o numerze 1.0.19 to pierwsza tegoroczna łatka do city buildera studia Colossal Order, a zarazem ostatnie „samodzielne” uaktualnienie (przynajmniej na jakiś czas). Następne pakiety poprawek będa pojawiać się jednocześnie z debiutami DLC lub zestawów darmowej zawartości, o czym twórcy informowali w najnowszym dzienniku dewelopera.

Pewnym pocieszeniem jest zawartość aktualizacji, która naprawia wiele błędów. Deweloper znacznie poprawił działanie ekranu statystyk, usuwając usterki związane z nieprawidłowym wyświetlaniem lub wartością. Rozwiązano też problemy związane z wyszukiwaniem ścieżek w celu zmniejszenia korków oraz poprawienia optymalizacji gry (którą ulepszono też na kilka innych sposobów, m.in. poprzez usprawnienie symulacji w większych miastach).

Poza tym twórcy częściowo naprawili podatki od materiałów przemysłowych, wpływ zanieczyszczeń na wartość gruntu oraz garść bugów powodujących przymusowe zamykanie gry. Pełną listą poprawek wprowadzonych w aktualizacji 1.0.19 znajdziecie na oficjalnym forum firmy Paradox.

Patch został przyjęty dość ciepło przez fanów, jako że wyeliminował liczne irytujące usterki (i najwyraźniej przynajmniej częściowo naprawił „utykające” pociągi oraz tramwaje, choć nie wspomniano o tym w ogłoszeniu). Niemniej nawet najbardziej optymistyczni gracze przyznają, że twórcy mają jeszcze wiele do zrobienia, jeśli chcą wyeliminować poważniejsze błędy w Cities: Skylines II.

  1. Recenzja Cities: Skylines 2 – ten city builder potrzebuje przebudowy

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej