Call of Duty: Modern Warfare - wymagania dla ray tracingu
Studio Infinity Ward podało dodatkowe wymagania sprzętowe dla Call of Duty: Modern Warfare. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, jaki sprzęt będzie potrzebny do zabawy z ray tracingiem. Twórcy wytłumaczyli również, że podawane wcześniej 175 GB potrzebnego miejsca na dysku obejmuje całą dodatkową zawartość, która ukaże się po premierze.
Przedwczoraj poznaliśmy wymagania sprzętowe Call of Duty: Modern Warfare, czyli tegorocznej odsłony popularnego cyklu pierwszoosobowych strzelanek. Brakowało w nich jednak konkretów o sprzęcie, jaki będzie potrzebny do zabawy z włączonym ray tracingiem. Teraz wreszcie deweloperzy uzupełnili te informacje, jak również podali konfigurację dla grania na monitorach z wysoką częstotliwością odświeżania i z wysokimi wartościami klatek na sekundę, przeznaczoną głównie dla osób chcących rywalizować na najwyższym poziomie w e-sporcie.
Zalecane wymagania sprzętowe dla ray tracingu :
- System operacyjny: Windows 10 64-bitowy (ostatnia aktualizacja)
- Procesor: Intel Core i5-2500K lub AMD Ryzen R5 1600X
- Karta grafiki: Nvidia GeForce RTX 2060
- Pamięć RAM: 16 GB
- Miejsce na dysku twardym: 175 GB
- Dodatkowe wymagania: system musi wspierać DirectX 12
Wymagania sprzętowe dla ray tracingu w ustawieniach Ultra :
- System operacyjny: Windows 10 64-bitowy (ostatnia aktualizacja)
- Procesor: Intel i7-9700K lub AMD Ryzen 2700X
- Karta grafiki: Nvidia GeForce RTX 2080 SUPER
- Pamięć RAM: 16 GB
- Miejsce na dysku twardym: 175 GB
- Dodatkowe wymagania: system musi wspierać DirectX 12
Wymagania sprzętowe dla monitorów o wysokiej częstotliwości odświeżania:
- System operacyjny: Windows 10 64-bitowy (ostatnia aktualizacja)
- Procesor: Intel i7-8700K lub AMD Ryzen 1800X
- Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 1080 / RTX 2070 SUPER lub Radeon RX Vega 64
- Pamięć RAM: 16 GB
- Miejsce na dysku twardym: 175 GB
- Dodatkowe wymagania: system musi wspierać DirectX 12
Autorzy wytłumaczyli również, że 175 GB wymaganej przestrzeni na dysku dla Call of Duty: Modern Warfare wynika z faktu, że w liczba ta obejmuje dodatkową zawartość, która ukaże się po premierze. W momencie debiutu gra zajmie znacznie mniej miejsca na naszym komputerze.
Poza tym twórcy poinformowali, że w dniu premiery pecetowa wersja Call of Duty: Modern Warfare zaoferuje wsparcie dla technologii Nvidia Ansel oraz Nvidia Highlights. Pierwsza z nich to narzędzie do robienia screenshotów, przypominające tryby fotograficzne, które ostatnio często pojawiają się w grach. Z kolei Highlights umożliwia automatyczne nagrywanie i zapisywanie kluczowych momentów rozgrywki. Warto dodać, że już od kilku miesięcy wiemy, że produkcja wystartuje również z obsługą techniki cieniowania Adaptive Shading, którą mogliśmy w tym roku zobaczyć m.in. w Wolfenstein: Youngblood.
Przypomnijmy, że Call of Duty: Modern Warfare ukaże się 25 października tego roku, równocześnie na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
- Call of Duty: Modern Warfare to Battlefield, na którego czekają gracze
- Wszystko o Call of Duty: Modern Warfare 2019
- Oficjalna strona serii