Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 października 2024, 10:29

Black Ops 6 nie rozczaruje miłośników multiplayera. Ujawniono wszystkie mapy i tryby rozgrywki nowego CoD

Twórcy Call of Duty: Black Ops 6 zdradzili kolejne informacje na temat multiplayera, a wkrótce opowiedzą graczom m.in. o trybie zombie.

Twórcy Call of Duty: Black Ops 6 omówili zawartość trybu wieloosobowego na premierę gry. W kolejnym wpisie na oficjalnej stronie serii deweloperzy ze studiów Raven Software i Treyarch potwierdzili, czego mogą spodziewać się fani po multiplayerze nowego CoD-a.

Tak jak zapowiadano wcześniej, premierowa wersja gry pozwoli bawić się na 12 mapach standardowych oraz 4 typu Strike – mniejszych i przygotowanych pod potyczki w wariancie Face Off. Do tego dojdą tzw. tryby hardkorowe, w których gracze mają mniej zdrowia i szczątkowy interfejs HUD, a do tego muszą uważać, by nie postrzelić sojuszników (czyli tzw. friendly fire).

Deweloperzy wspomnieli też o dwóch znanych, lecz zmodyfikowanych opcjach dla osób pragnących podrasować swoje umiejętności: kursie treningowym (Training Course) oraz Firing Range. Ten pierwszy pozwoli poćwiczyć na mapie Protocol, co ma ułatwić opanowanie nowego systemu ruchu, zwanego Omnimovement (o tej bodajże najważniejszej nowości w serii wspominaliśmy w naszej zapowiedzi). Natomiast ta druga posłuży do przetestowania uzbrojenia.

Do tego dochodzą tryb kinowy (czyli de facto system powtórek, niedostępny na PS4 i XOne), sesje prywatne oraz omówienie stronnictw i operatorów. Na oficjalnym kanale Call of Duty w serwisie YouTube jest też sporo nowych materiałów, wliczając w to reklamę z… crossoverem z serią Diablo.

Call of Duty: Black Ops 6 zadebiutuje 25 października na PC, PS4, XOne, PS5 i XSX/S w wersji z polskimi napisami. Następny wpis od twórców skupi się m.in. na trybie Zombie oraz ekwipunku.

  1. Po kilkunastu godzinach z betą Black Ops 6 już nie wrócę do starego CoD-a. Nie wiem, jak grałem w Call of Duty bez tej funkcji

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej