Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 września 2008, 09:58

autor: Piotr Doroń

Bioshock PS3 powędrował do tłoczni

Wyprodukowany przez firmy 2K Marin, 2K Boston, 2K Australia i Digital Extremes Bioshock w wersji na konsolę PlayStation 3 został ukończony, w związku z czym powędrował do tłoczni. Do jego światowej premiery dojdzie już 21 października. Nieco wcześniej w ramach serwisu PlayStation Network opublikowana zostanie wersja demonstracyjna.

Wyprodukowany przez firmy 2K Marin, 2K Boston, 2K Australia i Digital Extremes Bioshock w wersji na konsolę PlayStation 3 został ukończony, w związku z czym powędrował do tłoczni. Do jego światowej premiery dojdzie już 21 października. Nieco wcześniej w ramach serwisu PlayStation Network opublikowana zostanie wersja demonstracyjna.

Bioshock PS3 powędrował do tłoczni - ilustracja #1

Konwersja Bioshocka, produkcji znanej dotąd jedynie posiadaczom Xboxa 360 i pecetów, zostanie odpowiednio wzbogacona. Właściciele PlayStation 3 otrzymają nie tylko dodatkowy, wyższy poziom trudności (survivor), ale także system Trofeów oraz nową zawartość, która zostanie wydana w systemie PlayStation Store niedługo po premierze gry. Będą to specjalnie zaprojektowane poziomy (tzw. Challenge Rooms – gdzie zadaniem gracza staje się uratowanie uwięzionej gdzieś Siostrzyczki, a po drodze pokonanie serii łamigłówek).

Wersja demonstracyjna Bioshock zostanie opublikowana w ramach serwisu PlayStation Network 2 października, czyli już za dwa dni. Przypominamy, że historia opowiedziana w grze rozpoczyna się w roku 1960, kiedy to bohater imieniem Jack, pasażer dopiero co rozbitego samolotu, ląduje w przestrzeni oceanu i zaczyna się topić. Gracz musi pomóc protagoniście w walce o przeżycie, a następnie wraz z nim udać się w kierunku bijącego z oddali światła. Po chwili okazuje się, że błysk pochodzi z latarni umiejscowionej w podwodnym mieście Rapture. To tutaj przychodzi nam spędzić całą przygodę z BioShockiem.

Więcej informacji na temat gry dostarczy Wam nasza Encyklopedia.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej