Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 kwietnia 2021, 11:22

autor: Adrian Werner

BioShock 4 - studio Cloud Chamber szuka scenarzysty

Dzięki ogłoszeniu o pracę dowiedzieliśmy się, że studio Cloud Chamber szuka scenarzysty, który pomoże w produkcji gry BioShock 4.

Już od dłuższego czasu wiemy, że powstaje kolejna odsłona cyklu BioShock. Do tej pory projekt nie został jednak oficjalnie zapowiedziany, więc musimy polegać na innych źródłach informacji. Jednym z najlepszych są ogłoszenia o pracę. Według najnowszego z nich, odpowiedzialny za projekt zespół Cloud Chamber poszukuje scenarzysty.

Studio chce zwerbować osobę, która pomoże w stworzeniu głównego wątku fabularnego oraz, wspólnie z projektantami rozgrywki, weźmie udział w wymyślaniu ciekawych celów misji oraz zadań pobocznych. Wymagane jest duże doświadczenie, choć Cloud Chamber niekoniecznie szuka osób mających na koncie wiele gier, gdyż równie cenne dla zespołu w CV kandydatów są ukończone projekty telewizyjne i filmowe.

Sporo emocji wzbudziła zawarta w ofercie pracy wzmianka o strukturze rozgrywki. BioShock 4 ma być bowiem produkcją z otwartym światem, w której poza głównymi misjami pojawią się także opcjonalne zadania poboczne. W rzeczywistości nie są to jednak nowe informacje. Te konkrety poznaliśmy już w zeszłym roku, kiedy Cloud Chamber szukało projektanta rozgrywki.

Przypomnijmy, że na razie nie wiemy, kiedy gra zostanie zaprezentowana. Projekt zapowiedziano pod koniec 2019 roku, więc najpewniej sporo jeszcze poczekamy na pierwsze materiały wideo. Wiadomo jedynie tyle, że produkcja postawi na nowy świat, zamiast zaoferować powtórną wycieczkę do miast Rapture lub Columbia.

Nad nowym BioShockiem pracuje wielu weteranów cyklu, ale nie ma wśród nich ojca marki, gdyż Ken Levine obecnie zajęty jest tworzeniem nowej marki w studiu Ghost Story Game.

  1. Oficjalna strona serii BioShock
  2. Oficjalna strona studia Cloud Chamber

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej