autor: Łukasz Kendryna
Bionic Commando na początku przyszłego roku
Otwarcie Tokyo Game Show 2008 mamy już za sobą. Wraz ze startem imprezy rządni newsów gracze mają to, na co czekali. Informowaliśmy was o najnowszych planach Microsoftu, teraz czas na Capcom. Redaktorzy zagranicznego serwisu Kotaku dowiedzieli się, że wcześniej zaplanowany debiut Bionic Commando na 2008 rok nie dojdzie do skutku.
Otwarcie Tokyo Game Show 2008 mamy już za sobą. Wraz ze startem imprezy rządni newsów gracze mają to, na co czekali. Informowaliśmy was o najnowszych planach Microsoftu, teraz czas na Capcom. Redaktorzy zagranicznego serwisu Kotaku dowiedzieli się, że wcześniej zaplanowany debiut Bionic Commando na 2008 rok nie dojdzie do skutku.
Informacji na ten temat udzielili Ben Judd z Capcomu i Ulf Andersson z GRIN, firmy odpowiadającej za powstanie tytułu. Premiera przesunięta została na początek 2009 roku, i jak podkreślają sami zainteresowani, nie będziemy musieli długo czekać (dokładna data nie została ujawniona, ale można przypuszczać, iż będzie to styczeń). Ponadto nie wiadomo też czy wersja na PC pojawi się w tym samym momencie co konsolowe, wszystko – jak sami dodali - „zależy od marketingu” (patrz tutaj).
Bionic Commando to kolejna część gry, znanej jeszcze z NES-a i automatów z lat osiemdziesiątych. Jej głównym bohaterem jest Nathan Spencer, który dzięki swej bionicznej ręce posiadł unikalne zdolności do walki ze złem. Gra charakteryzuje się szybkim tempem akcji, łącząc przy tym elementy platformowe ze strzelaninami. Ciekawostką jest również fakt, iż głosu głównemu bohaterowi użyczył sam Mike Patton (były wokalista grupy Faith No More), którego mieliśmy już okazję usłyszeć w grze The Darkness.