Baldur's Gate 3 to RPG totalne, oto nasza analiza
Baldur’s Gate 3 zachwyca i przyciąga tysiące graczy. W 45. odcinku podcastu GRYOnline.pl. analizujemy najnowszą grę Larian Studios, jednocześnie zastanawiając się, czy można nazwać ją „RPG totalnym”.
Niezwykle udana premiera Baldur’s Gate III na PC sprawiła, iż w najnowsze dzieło Larian Studios grają tysiące osób, a jeszcze więcej dyskutuje o nim w sieci. Temat jest tak nośny i ważny dla branży, że po prostu musiał zostać wzięty na tapet w 45. odcinku podcastu GRYOnline.pl.
Maciej Pawlikowski, Karol Laska i Adam Zechenter spędzili z trzecim „Baldurem” po kilkadziesiąt godzin. Tyle wystarczyło, by mieli o czym opowiadać. Ich rozmowy – w której dzielą się wrażeniami oraz analizują poszczególne elementy gry – wysłuchacie w serwisach Spotify, Apple Podcast oraz Anchor.fm, a obejrzycie ją na YouTube. Linki do nich, a także odnośnik do wideo znajdziecie poniżej.
Podcast GRYOnline.pl w Spotify
Podcast GRYOnline.pl w Apple Podcast
Podcast GRYOnline.pl w Anchor.fm
Zapewne nie będziecie zaskoczeni faktem, że nasi redaktorzy wypowiadają się o Baldur’s Gate III głównie w superlatywach. W ich dyskusji pada określenie „RPG totalne”, podkreślana jest unikatowość gry i fakt, że po prostu trudno się od niej oderwać, gdy już rozpocznie się przygodę.
Niemniej znalazło się w niej miejsce również na kilka uwag krytycznych. W sumie są one mało istotne, jeśli wziąć pod uwagę skalę i złożoność najnowszej produkcji Larian Studios, ale stanowią dowód na to, że nawet w grach bliskich ideału można doszukać się kilku wad.
Następnych odcinków podcastu GRYOnline.pl spodziewajcie się – już tradycyjnie – w kolejne piątki.