Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 listopada 2007, 12:51

Assassin's Creed w wersji na DS zadebiutuje w lutym przyszłego roku

Koncern Ubisoft Entertainment zaprezentował w Internecie okładkę gry Assassin’s Creed w wersji na konsolę DualScreen oraz ujawnił jej datę premiery. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie jeden drobny szczegół – jak dotąd produkt ten nie został przez francuską firmę oficjalnie zapowiedziany.

Koncern Ubisoft Entertainment zaprezentował w Internecie okładkę gry Assassin’s Creed w wersji na konsolę DualScreen oraz ujawnił jej datę premiery. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie jeden drobny szczegół – jak dotąd produkt ten nie został przez francuską firmę oficjalnie zapowiedziany.

Assassin's Creed w wersji na DS zadebiutuje w lutym przyszłego roku - ilustracja #1

W Assassin’s Creed mogą grać już posiadacze konsol Xbox 360 i PlayStation 3, a już za kilka(naście) tygodni pojawi się wersja na PC. O pracach nad „przenośną” edycją programu nie było jak dotąd mowy, przynajmniej ze strony firmy Ubisoft Entertainment. O grze wspomniał amerykański oddział koncernu Nintendo, który niedawno uwzględnił ten produkt w swoim planie wydawniczym. W kwietniu natomiast powstanie edycji na DualScreena sugerował internetowy sklep GameStop, o czym możecie przeczytać w tym miejscu.

Zaprezentowana powyżej okładka udowadnia, że posiadacze konsol DualScreen doczekają się przygód Altaira. Jakby tego było mało, wiemy nawet kiedy produkt trafi na rynek. Amerykanie zagrają w Assassin’s Creed na handheldzie 12-ego lutego 2008 roku, natomiast Europejczycy zrobią to trzy dni później.

Jak bardzo wersja na DualScreena będzie różnić się od pierwowzoru? Co ciekawego zaoferuje nam ta edycja? Kto odpowiada za jej produkcję? W chwili obecnej nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na te pytania. Wciąż czekamy na oficjalne oświadczenie prasowe, w którym koncern Ubisoft Entertainment zdradzi pierwsze szczegóły na temat gry.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej