Assassin's Creed: Unity - trzeci patch naprawia około trzystu błędów
Firma Ubisoft wypuści dziś trzecią łatkę do Assassin's Creed: Unity na PlayStation 4 oraz Xboksa One (PC otrzyma ją później w tym tygodniu). Patch naprawia około trzystu błędów, jednak na polepszenie wydajności gry będziemy musieli jeszcze poczekać.
Assassin's Creed: Unity ma dostatecznie dużo błędów, by obdarować nimi co najmniej kilka innych tytułów. Firma Ubisoft stara się jednak ten stan rzeczy zmienić i jeszcze dziś sprezentuje graczom korzystającym z PlayStation 4 oraz Xboksa One trzecią łatkę, która ma naprawić około trzystu niedoróbek. Posiadacze gry na PC będą musieli jeszcze poczekać – patch trafi do nich później w tym tygodniu.
Listę wszystkich poprawek możecie znaleźć pod tym adresem. Niestety, nadal nie rozwiązano kłopotów ze spadającą liczbą klatek na sekundę – chociaż po instalacji łatki płynność w kilku momentach znacznie się polepszy, to Ubisoft planuje inny patch, który zajmie się tym problemem. Teraz natomiast francuska firma naprawiła część błędów, które utrudniały rozgrywkę (m.in. kłopoty z kamerą, blokującą się postacią czy animacjami), poprawiła stabilność swej produkcji oraz polepszyła działanie misji. Pełną listę znajdziecie poniżej. Oczywiście to jedynie kropla w morzu potrzeb – poradzenie sobie ze wszystkimi kłopotami nękającymi Assassin's Creed: Unity to wyzwanie zdecydowanie długoterminowe – ale następne łatki zapewne już są przygotowywane.
Patch 3 – najważniejsze poprawki:
- poprawiona stabilność w kampanii oraz trybie kooperacji
- naprawione spadki wydajności w niektórych momentach
- naprawione problemy z blokowaniem się postaci, systemem osłon, animacjami oraz kamerą
- poprawione animacje oraz wykrywanie kolizji w tłumie
- naprawione liczne problemy z trybem wieloosobowym
- naprawione liczne problemy w menu oraz HUD-zie, w tym kłopoty z celami misji czy lokalizacją
- naprawione błędy w misjach, w tym polepszone zachowanie NPC
- ulepszone wykrywanie kolizji
- naprawiona część błędów w wersji PC, w tym problemy z zapisami gry czy wyświetlaniem Assassin's Creed: Unity na dwóch monitorach; polepszono także interfejs
Od swej premiery, która miała miejsce 11 listopada, Assassin's Creed: Unity – kolejna część popularnego cyklu, tworzonego przez Ubisoft – znalazła się pod ostrzałem krytyków. Graczy rozjuszyły rozliczne błędy, skutecznie utrudniające przyjemną rozgrywkę, oraz fatalna optymalizacja wersji na PC. Znalazło to swoje odbicie w recenzjach: według serwisu Metacritic Unity, wraz z wydanym na Xboksa 360 oraz PlayStation 3 Rogue, to najgorzej oceniane części serii Assassin's Creed.
- Oficjalna strona internetowa gry Assassin's Creed: Unity
- Oficjalna strona internetowa firmy Ubisoft
- Recenzja Assassin's Creed: Unity – Arno Dorian, zabójca nowej generacji