Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 grudnia 2024, 17:52

autor: Maciej Gaffke

Ubisoft chciał pochwalić się Assassin’s Creed: Unity i katedrą Notre-Dame. Gracze wykorzystali okazję, by upomnieć się o przydatne funkcje

Ubisoft skorzystał z okazji, że ponownie otwarto katedrę Notre-Dame i przypomniał społeczności o Assassin’s Creed: Unity. W odpowiedzi fani domagają się łatki zapewniającej 60 fps i rozdzielczość 4K na konsolach.

Źródło fot. Ubisoft
i

Niedawno w Paryżu nastąpiło oficjalne otwarcie symbolicznej katedry Notre-Dame po pożarze, który zniszczył ją w 2019 roku. Z tej okazji Ubisoft wypuścił krótki film skupiony wokół Assassin’s Creed: Unity – produkcji rozgrywającej się w stolicy Francji – i pracy związanej z przeniesieniem do niej owej słynnej świątyni.

Z materiału dowiedzieliśmy się chociażby, że symboliczna dziś iglica katedry nie powinna była znaleźć się w tytule z 2014 roku, ponieważ wzniesiono ją w roku 1859. Fabuła zaś opowiada o rewolucji francuskiej (1789 rok) z perspektywy skrytobójcy Arno, który mógł się po niej swobodnie wspiąć i obserwować panoramę Paryża. Ubisoft tak wytłumaczył tę decyzję.

Zespół Unity badał poprzednią, krótszą, drewnianą iglicę, ale ze względu na ograniczone informacje i fakt, że iglica jest tak ważną częścią tego, jak dziś postrzegamy katedrę, podjął decyzję o jej włączeniu [do gry – dop. red.].

Warto dodać, że w komentarzach pod nowym materiałem Ubisoftu fani licznie domagają się aktualizacji do AC: Unity, która pozwoli na zabawę w 60 klatkach na sekundę oraz rozdzielczości 4K na PS5 i XSX/S. Niedawno studio wypuściło taki patch do AC: Syndicate, więc nic dziwnego, że gracze chcą go otrzymać i do francuskiej odsłony skrytobójczej serii.

Podczas śledzenia załączonego wyżej filmu warto zwrócić też uwagę na parkour. Wygląda on znaczniej lepiej niż system zastosowany w wydanym rok temu AC: Mirage, gdzie poruszaliśmy się po Bagdadzie. W dużej mierze wynika to z faktu, że owa gra korzysta z parkouru zaprojektowanego na potrzeby Valhalli, której świat wypełniają głównie lasy i pola – w konsekwencji gorzej się on sprawdza w miejskiej zabudowie.

  1. Recenzja gry Assassin's Creed: Unity – Arno Dorian, zabójca nowej generacji

Maciej Gaffke

Maciej Gaffke

W GRYOnline.pl zajmuje się głównie newsowaniem. Ukończył filologię polską (I stopień) oraz krajoznawstwo i turystykę historyczną (II stopień) na Uniwersytecie Gdańskim, co wiążę się z jego innymi, „pozagrowymi” zainteresowaniami – historią, książkami, podróżami. Jeśli zaś chodzi o same gry wideo – kiedyś wielbiciel FPS-ów, teraz nawrócony na przygodowe gry akcji. Poza tym interesuje się też bijatykami (szczególnie Mortal Kombat), RPG-ami oraz wszystkimi tytułami nastawionymi na pojedynczego gracza. Od czasu do czasu lubi również pograć w tenisa, siatkówkę czy piłkę nożną. Dumny mieszkaniec Pomorza i Pucka.

więcej