Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 stycznia 2025, 08:44

Assassin's Creed: Shadows na konsole jest dużo droższe niż na PC. Największa różnica dotyczy wersji Deluxe

Ponownie wystartowała przedsprzedaż Assassin’s Creed: Shadows. Gracze konsolowi mogą czuć się jednak poszkodowani, gdyż ich wersja jest wyraźnie droższa niż wydanie na PC.

Źródło fot. Ubisoft
i

Ubisoft ponownie rozpoczął przedsprzedaż Assassin’s Creed: Shadows po wrześniowym opóźnieniu gry i zwróceniu graczom pieniędzy. Chętne osoby mają już możliwość składania zamówienia na wybrane edycje, ale gracze konsolowi mogą poczuć się nieco poszkodowani, gdyż ich wersja jest wyraźnie droższa niż w przypadku PC.

Assassin’s Creed: Shadows – ceny gry

Warto dodać, że osoby, które zdecydują się nabyć grę w przedsprzedaży, otrzymają w dniu premiery bonusowe zadanie „Psom na pożarcie” oraz rozszerzenie Szpony Awaji. To zadebiutuje później w tym roku i, jak podaje Ubisoft, zapewni dodatkowe 10 godzin zabawy. Należy zaznaczyć, że DLC będzie można zakupić również osobno.

  1. Edycja standardowa Shadows wyceniona została na 289,90 zł w przypadku wersji PC (Steam, Epic Games Store, Ubisoft Store). Gracze konsolowi muszą przygotować nieco więcej pieniędzy, bo 349 zł (PS5) lub 349,99 zł (XSX/S).
  2. W przypadku wersji Deluxe różnica w cenie jest jeszcze wyższa. Gracze PC za tę edycję zapłacą 359,90 zł, czyli niemal tyle samo, co za podstawowe wydanie na konsolach. Z kolei posiadacze XSX/S muszą przygotować aż 449,99 zł, a PS5 o dwa grosze więcej, czyli 450,01 zł.
  3. Przypomnijmy również, że edycja Deluxe poza podstawową grą oferuje podwójny pakiet Sekiryu, zawierający zestawy wyposażenie dla Naoe i Yasuke, pakiet kryjówki Sekiryu pozwalający spersonalizować naszą bazę oraz pięć punktów mistrzostwa.

Assassin’s Creed: Shadows zadebiutuje 20 marca 2025 roku. Przed zakupem warto zapoznać się z wymaganiami sprzętowymi gry, które nie należą do najniższych. Wypada również dodać, że wraz z Shadows udostępniony zostanie Animus Hub, czyli platforma dla najnowszych gier z serii.

  1. Po 6 godzinach w Asassins Creed Shadows wolałbym, żeby mapa była mniejsza, ale budowanie bazy zaskakuje

Ten materiał nie jest artykułem sponsorowanym. Jego treść jest autorska i powstała bez wpływów z zewnątrz. Część odnośników w materiale to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Marcin Bukowski

Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

więcej