Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 czerwca 2024, 21:51

autor: Adrian Werner

Assassin's Creed: Shadows na długim gameplayu. Zobaczcie, jak Ubisoft rozwinął swoją flagową serię gier

Najważniejszym elementem pokazu Ubisoft Forward 2024 okazało się oczywiście Assassin's Creed: Shadows. Wydawca zaprezentował obszerny gameplay, który daje bardzo dobre pojęcie o tym, w jakim kierunku zmierza ta produkcja.

Źródło fot. Ubisoft.
i

Wczoraj na Xbox Games Showcase pokazano nowy zwiastun Assassin's Creed: Shadows, czyli najnowszej odsłony najpopularniejszej serii firmy Ubisoft. Był to pierwszy materiał z gry, w którym mogliśmy zobaczyć fragmenty rozgrywki. Dzisiaj, na własnym pokazie, wydawca zaprezentował znacznie więcej, wyświetlając kilkunastominutowy gameplay.

Materiał pokazuje, jak duże różnice są między postaciami. Wybór między Yasuke i Naoe zaoferuje autentycznie odmienne wrażenia. Materiał z rozgrywki pokazał także duże postępy poczynione w jakości oprawy graficznej, co nie dziwi, gdyż przy Assassin's Creed: Shadows twórcy nie musieli już się przejmować ograniczeniami sprzętowymi Xboxa One i PlayStation 4.

  1. Graliśmy w Assassin’s Creed Shadows – gra zaskakuje brutalnością, a dwoje protagonistów faktycznie ma sens

Autorzy chwalili się także zmianami pogody, pór roku i dnia. W zimie sadzawki będą zamarzały, uniemożliwiając chowanie się w nich. Z kolei w deszczu trudniej będzie wrogom wykryć naszą postać, podobnie jak w nocy. W gameplayu doskonałe wrażenie robiło również, jak wiele elementów otoczenia można było zniszczyć w walkach.

Assassin's Creed: Shadows to najważniejsza tegoroczna gra firmy Ubisoft i dlatego była główną gwiazdą pokazu firmy. Celem wydawcy było podkręcenie „hajpu” i skutecznie mu się to udało, gdyż gameplay prezentuje się bardzo obiecująco.

Przypomnijmy, że Assassin's Creed: Shadows powstaje z myślą o pecetach oraz konsolach Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation. 5. Premiera ma nastąpić 15 listopada tego roku.

  1. Assassin's Creed: Shadows w Ubisoft Store
  2. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej