ArmA III - porównanie ustawień graficznych wersji alfa
Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku porównującego oprawę graficzną wersji alfa gry ArmA III, która od kilku dni dostępna jest za pośrednictwem usługi dystrybucji elektronicznej Steam. Test został wykonany na sprzęcie firmy AMD.
Seria ArmA z pewnością jest w chwili obecnej cyklem najlepiej oddającym realia współczesnego pola walki. Od kilku dni fani mogą zakupić część trzecią w niższej cenie, co automatycznie daje im dostęp do testowej wersji alfa umożliwiającej zabawę na wyspie Stratis. W związku z tym przygotowaliśmy filmik ukazujący różnice w oprawie graficznej na minimalnych i maksymalnych ustawieniach.
Zdajemy sobie sprawę, że udostępniona wersja przejdzie jeszcze niejedną metamorfozę i zapewne końcowy produkt dość znacząco może się róznić od obecnej alfy. Niemniej jednak zdecydowaliśmy się zaprezentować grę nie wykluczając, że w przyszłości, kiedy zajdą w niej poważniejsze zmiany, powrócimy do tematu. W przypadku ustawień maksymalnych wszystkie parametry odpowiadające za zasięg widzenia zostały ustawione na najwyższą możliwą wartość - na dzień dzisiejszy spowolni to każdą maszynę, co zresztą najlepiej widoczne jest w teście przelotu śmigłowcem nad wyspą. Na ustawieniach minimalnych zostały one całkowicie wyzerowane.
Konfiguracja komputera testowego
Procesor | AMD FX-8350 |
Płyta główna | AM3+ z chipsetem AMD 990FX |
Karta graficzna | AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5 |
Pamięć RAM | 4GB |