Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 marca 2010, 09:27

autor: Adrian Werner

Architekt - główny czarny charakter w Dragon Age: Początek – Przebudzenie

Do premiery Dragon Age: Origins – Awakening pozostał już raptem tydzień. Bioware ani myśli jednak zwalniać kampanii promującej tej dodatek. Najnowszym tego efektem jest zamieszczenie na oficjalnej stronie informacji o nowym potworze oraz jednej z dodatkowych lokacji.

Do premiery Dragon Age: Origins – Awakening pozostał już raptem tydzień. Bioware ani myśli jednak zwalniać kampanii promującej tej dodatek. Najnowszym tego efektem jest zamieszczenie na oficjalnej stronie informacji o nowym potworze oraz jednej z dodatkowych lokacji.

Architekt - główny czarny charakter w Dragon Age: Początek – Przebudzenie - ilustracja #1

Stwór zwie się Architektem i w przeciwieństwie do swych krewniaków posiada wolną wolę, tym samym nie będąc niewolnikiem Starych Bogów. Architekt jest bardzo inteligentny, dzięki czemu udało mu się przejąć kontrolę nad tym, co zostało z mrocznych pomiotów po wydarzeniach z wersji podstawowej. Jak się ten brzydal prezentuje w akcji możecie zobaczyć na wypuszczonym z tej okazji filmiku.

Architekt - główny czarny charakter w Dragon Age: Początek – Przebudzenie - ilustracja #2

Nową lokacją są natomiast Wzgórza Knotwood (Knotwood Hills). To rejon na zachód of Amaranthine, którego krajobraz wypełniają poplątane gałęzie martwych drzew. Nikt nie wie z jakiego powodu miejsce sprawia wrażenie wymarłego, pomimo sąsiadowania z żyznymi terenami Amaranthine. Wielu śmiałków podróż na wzgórza przypłaciło życiem - ich ciała znaleziono roztrzaskane po upadku ze stromej skarpy lub pożarte przez tajemnicze dziury w ziemi. Plotki głoszą, że pod powierzchnią biegną ukryte tunele, które obecnie zaczynają się z wolna zapadać.

Przypomnijmy, że Dragon Age: Początek – Przebudzenie ukaże się w Polsce już 19 marca.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej