11. sezon Apex Legends przyciągnął tłumy graczy na Steamie
Start 11. sezonu w Apex Legends przyciągnął setki tysięcy graczy do battle royale studia Respawn Entertainment.
Nie jest tajemnicą, że wydarzenia w grach potrafią przyciągnąć tłumy zainteresowanych. Apex Legends udowodniło to kilka miesięcy temu. Nie inaczej jest przy okazji startu 11. sezonu, dzięki czemu battle royale studia Respawn Entertainment znalazło się wśród najpopularniejszych produkcji na Steamie.
Może Cię zainteresować:
- Oceny Apex Legends na Steamie coraz gorsze; winowajcą stan techniczny gry
- Robot z Apex Legends na żywo; potrafi być niemiły
Apex Legends to stały gość w pierwszej dziesiątce statystyk Steama. Każdego dnia w grze przebywa średnio ponad 120 tysięcy użytkowników platformy jednocześnie. Z kolei po debiucie 11. sezonu i nowej legendy w szczytowym momencie razem bawiło się 318 tys. graczy. Ostatni raz próg 300 tys. osób udało się przekroczyć w sierpniu, również przy okazji rozpoczęcia nowego sezonu.
Obecnie Apex Legends jest czwartą najpopularniejszą pozycją na Steamie, minimalnie ustępując PUBG Battlegrounds oraz niekwestionowanym królom platformy: Dota 2 i Counter-Strike: Global Offensive. Oba te tytuły przez większość czasu mogą pochwalić się znacznie większą liczbą graczy niż dowolna inna produkcja w najlepszym czasie, nie mówiąc o braniu pod uwagę szczytowych momentów produkcji firmy Valve. Inna sprawa, że żadna z nich nie jest dostępna poza Steamem – w przypadku Apex Legends do wyboru mamy jeszcze trzy konsole (pięć, jeśli liczyć wsteczną kompatybilność na PS5 i XSX/S).
Poza nową bohaterką – mechaniczną, ale jednak wciąż żywą Ash – sezon 11. przyniósł wyspiarską mapę (Punkt burzowy) oraz broń (pistolet maszynowy PM Car). Poza tym doczekaliśmy się aktualizacji rankingów, poprawek błędów oraz zmian w balansie rozgrywki. Te ostatnie obejmują głównie przeprojektowanie Wattson, by była mniej pasywna w walce, oraz modyfikacje uzbrojenia. Szczegóły znajdziecie na oficjalnej stronie gry.