Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 czerwca 2022, 20:19

autor: Adrian Werner

Aliens Dark Descent to taktyczna gra akcji w świecie Obcego, trafi na PC i konsole

Autorzy Battlefleet Gothic zapowiedziali taktyczną izometryczną strzelankę Aliens: Dark Descent.

Aktualizacja:

W serwisie Steam pojawiła się karta gry, dzięki czemu uzyskaliśmy sporo świeżych konkretów na jej temat. Gracz obejmie dowództwo nad grupą kolonialnych marines wysłanych na księżyc Lethe w celu wyeliminowania znajdujących się tam ksenomorfów. Na miejscu zmierzymy się nie tylko z tymi bestiami, ale również z agentami korporacji Weyland-Yutani.

W grze będziemy wydawali rozkazy pięcioosobowemu oddziałowi marines. Całość opisywana jest jednak jako gra akcji, a nie strategia, co sugeruje wysokie tempo akcji i położenie nacisku na refleks gracza. Mapy mają być obszerne i w dużej części oferować otwartą strukturę, a misje będzie można przejść na wiele różnych sposobów. Świat gry ma zmieniać się na skutek działań graczy. Będziemy mogli tworzyć w nim bezpieczne strefy oraz skróty, które ułatwią przyszłe zadania.

Do dyspozycji gracza oddanych zostanie kilka różnych klas postaci dysponujących unikalnymi drzewkami rozwoju. Nie zabraknie także systemu ulepszania uzbrojenia i pancerzy. Pomiędzy misjami powrócimy do bazy, którą będziemy mogli rozbudowywać i w ten sposób uzyskiwać dostęp do nowych technologii.

  1. Aliens: Dark Descent na Steamie

Poprzednia wiadomość

Pierwszą nową produkcją zapowiedzianą podczas Summer Game Fest okazało się Aliens: Dark Descent. To gra akcji z rozbudowanymi elementami taktycznymi, w której pokierujemy oddziałem żołnierzy. Nad projektem pracuje studio Tindalos Interactive, czyli autorzy Battlefleet Gothic: Armada oraz Battlefleet Gothic: Armada 2.

Gra zmierza na pecety oraz konsole PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Premiera odbędzie się w przyszłym roku. Wersja pecetowa będzie sprzedawana na Steamie.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Tindalos Interactive – strona oficjalna

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej