Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 maja 2020, 09:41

autor: Adrian Werner

AC: Valhalla z co najmniej 30 FPS na Xbox Series X

Twórcy Assassin's Creed: Valhalla zdradzili, że na konsoli Xbox Series X gra działać będzie w rozdzielczości 4K i minimum 30 klatkach na sekundę.

AC: Valhalla z co najmniej 30 FPS na Xbox Series X - ilustracja #1
W Assassin's Creed: Valhalla zagramy pod koniec roku.

Od zapowiedzi Assassin's Creed: Valhalla minęły już prawie dwa tygodnie, ale twórcy cały czas ujawniają dodatkowe konkrety odnośnie tego projektu. Nowe informacje dotyczą jakości wersji na następną generację konsol. Deweloperzy zdradzili portugalskiemu oddziałowi serwisu Eurogamer, że na Xboksie Series X AC: Valhalla ma działać w rozdzielczości 4K i co najmniej 30 klatkach na sekundę. Może wydawać się to trochę rozczarowujące, ale nie jest też specjalnym zaskoczeniem, gdyż ostatnie produkcje z tej serii na PC wymagały sporo od procesorów i kart graficznych, jeśli mieliśmy ochotę na zabawę na maksymalnych ustawieniach.

Nie sprecyzowano, czy oznacza to stałe 30 FPS-ów, czy też może animacja będzie wychodziła ponad tę wartość. Nie wiadomo również, czy podobne plany są względem PlayStation 5. Możliwe także, że zaoferowana zostanie opcja zmniejszenia rozdzielczości w zamian za 60 klatek na sekundę.

Twórcy poinformowali również, że moc konsoli Xbox Series X zapewni nie tylko rozdzielczość 4K. Możemy spodziewać się również wyższego poziomu detali niż na sprzętach starszej generacji oraz znacznie krótszych loadingów.

Przypomnijmy, że Assassin's Creed: Valhalla zmierza na pecety, konsole Xbox One, Xbox Series X, PlayStation 4 i PlayStation 5 oraz streamingową usługę Google Stadia. Gra ukaże się pod koniec tego roku. Warto wspomnieć, że produkcja będzie częścią programu Smart Delivery. Dzięki temu osoby, które kupią grę na XONE, otrzymają za darmo wydanie na XSX.

  1. Oficjalna strona serii
  2. AC: Valhalla wygląda jak gra, którą pokocham i znienawidzę [OPINIA]

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej