Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 października 2024, 13:41

autor: Adrian Werner

18 lat po premierze aktualizacja do Star Wars: Empire at War zwiększa wydajność klasycznego RTS-a nawet o 50%

Studio Petroglyph ani myśli porzucać Star Wars: Empire At War. Ten mający osiemnaście lat RTS właśnie otrzymał nową aktualizację.

Źródło fot. Disney
i

Star Wars: Empire At War, czyli RTS osadzony w uniwersum Gwiezdnych wojen, wkrótce będzie obchodził 19 urodziny, ale mimo to wciąż cieszy się dużą popularnością. W rezultacie odpowiedzialne za projekt studio Petroglyph nadal wspiera ten projekt i co roku wypuszcza jedną aktualizację. Tegoroczny patch zadebiutował wczoraj wieczorem.

  1. Poprawiono w nim optymalizację. Autorzy twierdzą, że na dużych mapach (dostępnych w ramach dodatku Forces of Corruption) możemy się spodziewać wzrostu liczby klatek na sekundę aż o 50%.
  2. Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz nie był proszony o wprowadzenie hasła podczas próby dołączenia do gry w lobby online zabezpieczonej hasłem.
  3. Usunięto buga, który powodował zawieszanie się gry podczas wycofywania się z bitwy lądowej po przejęciu pojazdu z Chewbaccą.
  4. Ulepszono balans rozgrywki.

Przypomnijmy, że gra jest obecnie sprzedawana w dystrybucji cyfrowej jako Star Wars: Empire at War – Gold Pack, czyli zestaw zawierający podstawkę oraz dodatek Forces of Corruption. Pakiet można kupić w serwisach Steam oraz GOG.com za 91,99 zł. Tytuł nie oferuje polskiej wersji językowej.

Ciągłe wsparcie od Petroglyph to świetna wieść, gdyż Star Wars: Empire at War wciąż cieszy się sporą popularnością. Wczorajszy rekord aktywności na Steamie to 1772 graczy bawiących się równocześnie, a w najgorętszych momentach weekendów gra zawsze mocno przebija 2 tys. osób jednocześnie.

  1. Star Wars: Empire at War – Gold Pack na Steamie
  2. Star Wars: Empire at War – Gold Pack w serwisie GOG.com

Ten materiał nie jest artykułem sponsorowanym. Jego treść jest autorska i powstała bez wpływów z zewnątrz. Część odnośników w materiale to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej