Najciekawsze materiały do: Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira
Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry
poradnik do gry6 maja 2009
Poradnik do gry Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira zawiera porady na temat tworzenia drużyny, opis towarzyszy, zasady poruszania się po mapie świata, podstawy handlu, opis zadań związanych z głównym wątkiem fabularnym oraz zadań pobocznych.
Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - recenzja gry
recenzja gry30 kwietnia 2009
Światowa premiera 18 listopada 2008. Drugi dodatek do Neverwinter Nights 2 nie zachwyca. Czy warto w takim razie wybrać się w dwudziestogodzinną podróż po dzikiej krainie Samarach i Wybrzeżu Mieczy? Sprawdźcie sami, co może skusić fanów serii do zakupu gry.
Najciekawsze modyfikacje (18/01/11)
wiadomość18 stycznia 2011
„Najciekawsze modyfikacje” to regularnie publikowany wybór najbardziej wartościowych modów i wieści z nimi związanych. Kompletnie nowe gry, dodatkowe misje i przygody, usprawnienia grywalności i grafiki - każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Jeśli uważacie, że coś pominięto, nie krępujcie się i dajcie znać w komentarzach.
Najciekawsze modyfikacje (28/10/10)
wiadomość28 października 2010
„Najciekawsze modyfikacje” to regularnie publikowany wybór najbardziej wartościowych modów i wieści z nimi związanych. Kompletnie nowe gry, dodatkowe misje i przygody, usprawnienia grywalności i grafiki - każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Jeśli uważacie, że coś pominięto, nie krępujcie się i dajcie znać w komentarzach.
Najciekawsze modyfikacje (01/09/10)
wiadomość1 września 2010
„Najciekawsze modyfikacje” to regularnie publikowany wybór najbardziej wartościowych modów i wieści z nimi związanych. Kompletnie nowe gry, dodatkowe misje i przygody, usprawnienia grywalności i grafiki - każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Jeśli uważacie, że coś pominięto nie krępujcie się i dajcie znać w komentarzach.
- Zapowiedziano Neverwinter - kooperacyjne pecetowe RPG 2010.08.23
- Neverwinter Nights Online w planach? 2010.08.09
- Najciekawsze modyfikacje (21/06/2010) 2010.06.21
- Najciekawsze modyfikacje (27/04/10) 2010.04.27
- Najciekawsze modyfikacje (07/04/10) 2010.04.07
- Najciekawsze modyfikacje (15/03/10) 2010.03.15
- Obsidian Entertainment pracuje nad The Wheel of Time 2010.02.12
Zelgadiss - żal mi cię chcesz gry epickiej a mimo to ją odrzucasz i uwazasz za kiepska, w zadnej innej grze nie widzialem tak swietnej fabuly i klimatu, więc proszę cię ogranicz się tylko do wydawania wlasnych opinii a nie wydawania osadow
devAsH -> oczekiwalem tego samego w SoZ, myslalem ze podchwycili te rzeczy i beda je kontynuowac a tu no jak widze zamierzaja znizyc sie poziomem i wydac prawdopodobnie tylko dobra gre
Szakal182 -> mnie te opoznienia juz nie martwia tylko zaczynaja denerwowac a przede wszystkim brak informacji, od poczatku marca wyczekuje daty premiery i szukac musze po roznych stronach i po planach wydawniczych zeby wiedziec co z tym jest
też na to czekałem , gryzłem się i niecierpliwiłem , Ale 6 miesięcy czekania na gre która miała być już dawno to coś nie tak , dopiero niedawno wydali patch do NW 2 1.22 , a bez niego gra by nieposzła , to raz , dwa , gdzieś czytałem że podstawowa wersja bez łatek jest strasznie zabugowana , tak wię sobie jeszcze poczekamy .
Przyznam ci ,że gra jest zapowiadana wspaniale , ale dalsze przeciąganie daty premiery bez podania jakiegoś powodu musi wydać ci się podejżane , teraz to maj ( bez konkretnego dnia ,
90% szans że znowu się zmieni . Czekałem na tę gre i modliłem się by wyszła wcześniej , przed Dawn of War 2 bym mógł ją kupić , teraz mam DoW 2 i czekam na Tom Clancy WH.A.W.K.S. , i rozmyślam nad kupnem Empire Total War lub Company of Heroes: Tales of Valor lub World in Conflict Premium z dodatkiem . Jestem wielkim fanem RPG ale też lubię RTS i symulatory . Obecna sytuacja to dlamnie kołek w serce że tak wspaniała gra wychodzi z takim poślizgiem bez podania przyczyny , ( dlamnie kpina z klienta [osobista uwaga] niebierz do siebie ) .
W końcu znamy officjalną date premiery gry w polsce . Teraz niemogę się doczekać .
devAsH: To dobrze, że nie masz pytań. To znaczy, że wszystko jasne. A Maska jest kiepska nie tylko za styl. Za wszystko prawie. Mogliby w końcu zrobić cRPG, w którym nie są powielone schematy Baldurowo-Tormentowe. cRPG, które wciągnie i zainteresuje każdego, bez wyjątku. cRPG bez super mrocznej fabuły i wyrzynania wszystkiego wokół. Ach, Obsidian to dawne Black Isle? To wiedziałem... Ale nikt mi nie powiedział, że ci ludzie juz się wypalili.
A co do tego porzucania wyżej wymienionej tematyki: już to zrobiłem :)
Verden: Rzeczywiście, Kotor 2 był bardzo dobry. Dobry był w tym, że nie dosięgał do pięt pierwszej części. Ani trochę. Był nudny. Pocięty. I strasznie mało wciągający. No ale co ja będę tłumaczył "ekspertom", ha.
koniki69: Widzisz, dzisiaj słowo "epicki" to już tylko i wyłącznie promocja i chwyt marketingowy. Tyle że zwykły, szary człowiek strawi co mu dadzą. Żal ci mnie? Ależ nie ma potrzeby :)
No to by było na tyle, tak sądzę. Pozdrawiam.
Zelgadiss -> wybacz, ale wszystko, co powiedziałes, to bełkot bez konkretów. Żadnych faktów, wyjaśnień, same ogólnikowe opinie w stylu "bo tak". Dla ocieplenia nastrojów oczywiście wzbogaciłeś wypowiedź o niewinną pogardę dla nas, "ekspertów", którzy mają czelność zwracać ci uwagę, nawet, ba, skandal, wyrażać własne opinie.
Jeśli nie chcesz wtórnych eRPeGów, dlaczego nie zainsteresujesz się Oblivionem czy Mass Effectem? Dwie Gry Roku, cudowna grafika, ani grama marketingowego szajsu, ani grama Faerunu. One nie są ani mroczne, ani epickie, ale to akurat tylko dlatego że są tak daremne (wybacz, że nie podaję argumentów, ale jednak myśle, że tu akurat jesteś sie w stanie zgodzić z "ekspertem"), że ich aspiracje do miana mrocznych i epickich są zasłaniane przez praktyczny brak sensownych mechanizmów/cech rpg. Wiesz, co jak co, ale wolę uczciwą powtórkę z tego, co było, niż standardowy współczesny burdel. Może NWN to nie to, co bylo, nie ta klasa, złożoność, itd, ale jakiś kompromis niestety musi być, żeby takie "jeszcze-jeszcze" ambitne gry, RPG klasycznie zrealizowane, powstawały.
Również pozdrawiam (bo czemu nie?)
Ja ocenię jak zagram, jestem wielkim fanem Neverwintera. Maska zdrajcy mi pasowała tak samo wciągneła i dała sporo frajdy. Liczę ze ten dodatek też da mi kawał solidnej rozrywki :)
Pozdrawiam
Widział ktoś już te nowe dodatki w sklepach? Jak są wydane? Jest tekturowa wsuwka i poradnik, czy tylko goły box? I jak wygląda wydanie łączone obu dodatków?
qrpiech -> Osobno dodatki sprzedawane są w gołym boxie, zaś w packu dostajemy jeszcze tekturową wsuwkę (+ 2 boxy). Poradnika brak.
mam pytanie czy w tej grze jest tak samo jak w simsach 2 bo to dodatek to trzeba mieć tą pierwszą wersie bez dodatku odpiszcie
A required security module can not be activated. This program can not be executed.
To mi wyskakuje podczas włączania Gniewu o co chodzi ?
Nie kupować tego dodatku badziew jak nic
Neverwinter Nights 2 --- 9,5/10
Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy --- 9,8/10
Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira --- 3,5/10
Neverwinter Nights 2 Wrota Zachodu --- Po nieudanym Gniew Zehira niegralem
ten Dodatek to czysty syf tak spaść z dobrego miejsca to tylko wsyd
ale po dzisiejszej recenzji myślę ze Wrota Zachodu ponoć sa b.dobre
gram teraz po badziewnym GoZ gram w Maske Zdrajcy z przymusem (powalone pochłanianie dusz co 2 min... bo zginiesz ale jest kod cale szczęście od 10 lat użyje haxa :D tym razem do końca przejdę :P
potem Wrota Zachodu bo ponoć jest dobry mniam będzie w co grac przed Diablo ]|[ które Blizzard sie wlecze...
O tak, Wrota Zachodu są świetne, wciągają od samego początku, ale Gniew Zehira przecież też nie najgorszy, ode mnie dostaje 6,0.
Dla mnie jako dla fana Icewin Dale a nie fana Baldurs Gate ten dodatek jest świetny. W końcu można poeksperymentować z klasami prestiżowymi na każdym z członków drużyny, a nie tylko na głównym bohaterze. Poza tym spotkania losowe jak w papierowym RPG oraz handel jako fajny dodatek i powiew świerzości. Jak dla mnie ocena to 9,5/10 POLECAM fanom Icewind Dale
PS. AssasinXSlaeyR widać po twojej wypowiedzi na temat pochłaniania dusz że nie bardzo przykładasz się do grania bo w bardzo łatwy sposób ograniczyć głód do 0 już w początkowej fazie gry, dlatego nie odstraszaj ludzi od Gniewu Zehira, bo pewnie włączyłeś grę, pograłeś godzine i piszesz takie oszczerstwa! ! ! Jeśli już piszesz, że coś jest syf to przynajmniej uzasadnij.
mam być szczery?
gralem ponad 10-14 godzin
i doszedlem do 2 Aktu ale te badziewne mapy (co ledwo postacie sie zmieszcza na mapie to zal
nie jak Maska
tu niema wchodzenia do miast 1 kupiec... 0 itamow taki badziew robiony na odwal sie
NWN 2 wymiata ;p
i niewciaga grywalnosc bardzo słaba tak do max 2 aktu... potem już pasjans jest ciekawszy
ide mucic w Sacred 2 - Fallen Angel ;p w Masce za duzo gadania niz roboty ;p
w Sacred 2 znowu na odwrót ale tam ciekawiej
a zreszta poco tu pisac jak kazdy ze starych kompow podnieca sie byle czym^^^ :wpada_w_narcystyczny_smiech: :lol:
Assasin... naprawde widać po Twojej nieskładnej wypowiedzi o co w Tobie naprawdę chodzi. Porównywać Sacred 2 do NWN 2 to tak jaby porównać Heroes 3 do Company of Heroes. Nie wiem w którym miejscu gry jest to co napisałeś, czyli 1 kupiec albo postać zajmująca całą mapę, ale widać że wogóle nie czujesz klimatu Dungeon Dragons i Forgotten Realms. Radzę poczytać książki z Zapomnianych Krain, a wtedy napewno Twoj pogląd na ten teamt się zmieni. Ale chyba nie można na to liczyć, bo nie wygląda żebyś czytał za wiele, skoro nawet w grze (Masce Zdrajcy) nie potrafisz zagłębić się w czytaną fabułę....
siema czy ta gra wejdzie mi na:Intel Pentium 4 2.40Ghz 512 Mb Ram 128 Mb karta graficzna bo jeśli nie to kupie i zamienie cały swój sprzęt na Core 2 Duo 3.20 Ghz 4 Gb ram 2 Gb karta graficzna
powinno pójść ale będzie rwało ci jak cholera na minimum
DA:O 50x lepsze ;p
Gralem we wszystkie czesci NW2 (poza Wrota Zachodu) i dla mnie jest to najlepsza czesc. Polecam ją szczegolnie graczom ceniacym sobie:
- exploracje terenu - mapa nie jest ogromna ale liczba przypadkowych lokacji do zwiedzenia przyzwoita i ciekawie zrobione, mozliwosc exploracji w duzym stopniu ma autonomie wobec fabuly, dzieki czemu nie musimy trzymac sie tylko zadan glownych by odkrywac nowe lokacje
- random encounters - czyli cos w stylu fallout 2 - mozliwosc walczenia z losowo generowanymi bandami przeciwnikow z tą roznica, ze sie ich widzi na mapie (wybierajac zlodzieja lub druida na mapie mozna sobie swobodnie omijac tych niechcianych i walczyc z upatrzonymi) - liczba wrogow jest nieskonczona i dostosowana do poziomu naszej druzyny
- w koncu postacie przylaczane maja duzy wplyw na przebieg dialogow
- cechy czlonkow naszej druzyny sie nie powtarzaja (o ile umiejetnie sobie ją dobierzemy) - nie trzeba juz uzywac edytora postaci jak w poprzednich czesciach do wyprostowania cech coniektorych towarzyszy - dzieki temu zaoszczedzimy sobie nerwow w momencie znalezienia polejnego potencjalnego towarzysza z rozwinietymi cechami jak nasza dotychczasowa druzyna
- watek mini RTS - rozwijanie (nie)wlasnego przedsiebiorstwa dajacego nam dochod - dzieki temu jest niewograniczone zrodlo pieniedzy dajace nieograniczona frajde experymentowania z rzemioslem, alchemia, itp
- nie ma tego kretynskiego zaspokajania glodu dusz z Maski Zdrajcy :)
Jedyne minusy jakie zauwazylem to:
- niemoznosc odpoczynku w dowolnym miejscu na mapie lokacji (odpoczynek mozliwy tylko w gospodach lub na mapoe glownej)
- bug zwiazany z postacia Jordan Wright - jesli przylaczysz sie do ktorejs z frakcji handlowej to w celu rozwiniecia dalszej fabuly musisz pogadac z Jordanem Wright`em - problem w tym ze jest on w swiatynii Waukeen w Neverwinter tylko do czasu przylaczenia sie naszej druzyny do ktorejsc z frakcji - innymi slowy, jesli przylaczysz sie do frakcji kupieckiejj i opuscisz Swiatynie Waukeen nie gadajac z Wrightem to juz wiecej z nim nie pogadasz - facet znika na amen i fabula stoi w miejscu - te info podaje dla tych co nie grali jeszcze
- problem z ulepszeniem karawan i skokiem w portal - jesli upgradujesz caravany w Warowni (rozmowa z Oneell`em czy jakos mu tam) a potam bezposrednio skaczesz w portal (bez wczesniejszego wejscia na mape glowna wybrzeza mieczy) to karawana ci sie nigdy nie pojawi na mapie i nie bedzie generowac dochodow - info dla tych co jeszcze nie grali
Jesli jakas gra zasluguje na miano kontunuacji BG2 to Gniew Zehira spelnia je w najwyzszym stopniu.
Jak miałem 6 lat to często grałem w nwn2 i 1 ale ten dodatek jest najlepszy fajnie zrobili mapę!
Moja ocena : 6.0
Ten dodatek nie jest znowu taki straszny jak niektórzy tutaj piszą. Powiem nawet więcej jest niezły. Jego głównym problemem jest fabuła gry której praktycznie nie ma . Co jak co ale Forgetten Realms z taką historią i taką interakcją z towarzyszami to już nie to samo. Prawie także nie ma żadnych wyborów moralnych. Z mniejszych mankamentów jest także polski dabbing Khelgara którego ogóle mogli nie robić i było by chyba lepiej.
Ale nie samą powieścią gra stoi. Wchodzą dwie nowe klasy w tym bardzo przypadająca mi do gustu klasa zawadiaki. Także wiele interakcji zależy od umiejętności każdego z naszych towarzyszy.W końcu w Newerwinder można zginąć tak jak w Baldurach a nie tylko zemdleć. Bardzo fajny tryb podróżowania. Podobny jak w starych Felloutach . Fabuła jest płytka, ale za to mamy duża ilość questów pobocznych i niezobowiązujących krótkich lochów dzięki którym czujemy się jak zwykły poszukiwacz przygód , a nie kolejny wybraniec bogów. Względem poprzedniczek został bardzo podniesiony tryb ekonomiczny ( taniej kupie, drożej sprzedam ). Możliwość kierowania kampania handlową wciągnęła mnie bardziej niż rozbudowa warowni w podstawce. Na koniec można napisać żę ostatnią lokacje jest możliwość przejść przynajmniej na dwa sposoby. Po skończeniu głównego wątku można grać dalej a i jak się chce to można w podsumowaniach zmienić to i owo by zobaczyć jak inaczej by się potoczyły losy bohaterów. No i zapomniałbym o muzyce, bardzo mi wpadła w ucho ;)
Witam. Mam ogromną prośbę, a mianowicie prosiłbym o wysłanie save'u ze świątyni tych żmijoszponów najlepiej tuż przed końcową- finałową walką. Z góry dzięki.
Genialny dodatek, pełen innowacyjnych pomysłów. Nie skomplikowana fabula ale wystarczająco wielowątkowa i interesująca aby wciągnąć na wiele godzin. SoZ to ostatni prawdziwy klasyczny rpg, o niebo lepszy od dragon age (moim zdnaiem ofc). NN1 również miło wspominam, pod wieloma względami lepszy od dwójki, zwłaszcza genialna fabuła HotU i swojego czasu tętniące życiem serwery. Na szczęście Maska i Gniew Z. podnoszą poprzeczkę na odpowiedni poziom. Nie raz jeszcze wrócę do tych klasyków, zwłaszcza że o kolejną gre na zasadach dnd nie prędko.
@UP Trolling? Gniew Zehira to jest śmiech na sali. Wkurzająca mapka gdzie ciągle cie atakuje ktoś, każda lokacja jest żałośnie mała,fabuła w porównaniu do poprzednich części to śmiech na sali, wszystko zostało ograniczone.
NWN 2 było bardzo dobre, NWN 2 maska zdrajcy było genialne, NWN2 Gniew Zehira to kompletne dno aby nabić twórcom $$$ Jedyna zaleta tego dodatku że dodaje kilka ras, i klas którym można przejść NWN 2 + maska zdrajcy.
Ja mam problem z wyjsciem z takiego 1 dużego domu zadania nie pamiętam bo już dawno nie grałem ale to jest w takim miescie i jak chce wyjść to zawsze wywalało mnie z gry. Nie wie ktoś czy łatka jakaś jest?
Chodzi mi o podstawke nie dodatek
Ten dodatek to jakiś żart ta płytka fabuła i ten system z "Heroesów " + denny system ekonomiczny to jakieś nieporozumienie. Nie daje rady iść dalej gra jest nudna jak flaki z olejem. Maska zdrajcy i podstawka super ale to to jest jakieś dno nie warte złamanego grosza.