Najciekawsze materiały do: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 - Divide by Zero Fix
modrozmiar pliku: 4,7 MB
Divide by Zero Fix to modyfikacja do Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter 2, opracowana przez indiaZaop.
- Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 - mod GRAW 2 Controller Support - 1,6 MB
- Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 - mod The Bushmaster Campaign v.1.3 - 28,8 MB
- Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 - mod The Vitale Campaign v.2.0 - 91 MB
- Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 - mod Advanced Warfighter 2 Widescreen Fixer v.3.4 r737 - 1,8 MB
- Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 - mod Operation : Storm Campaign for GRAW 2 v.6a - 6,6 MB

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 - SP
demo gryrozmiar pliku: 1813,2 MB
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 jest drugą częścią mini-serii, funkcjonującej w ramach popularnego cyklu taktycznych gier akcji, traktującego o dowodzeniu elitarnym oddziałem żołnierzy, zwanych "Duchami". Developerzy z Red Storm...
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 - poradnik do gry
poradnik do gry3 sierpnia 2007
Poradnik do gry „Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter 2” powstał z myślą o początkujących graczach, szczegółowo objaśniając każdy napotykany problem, niezależnie od tego czy jest to pojedynczy żołnierz czy usiana wrogimi jednostkami baza.

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 - recenzja gry na PC
recenzja gry31 lipca 2007
Światowa premiera 6 marca 2007. GRAW2 jest tytułem, który aktualnie powinien znajdować się na ustach wszystkich maniaków taktycznej i jednocześnie dość widowiskowej rozgrywki. Za kilka miesięcy zostanie jednak zapomniany.
recenzja gry
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 - recenzja gry 2007.04.04

Michael Bay zaangażowany w produkcję filmu Ghost Recon
wiadomość12 czerwca 2013
Francuski koncern Ubisoft poinformował, że najprawdopodobniej reżyserią filmu na motywach serii Ghost Recon zajmie się Michael Bay. Projekt wspomoże także wytwórnia Warner Bros.

Weteran cyklu Ghost Recon prosi o o pomóc w sfinansowaniu duchowego spadkobiercy Rainbow Six
wiadomość4 marca 2012
Po Double Fine kolejny niezależny deweloper próbuje zebrać wśród graczy pieniądze na nowy projekt. Tym razem jest to weteran ze studia Red Storm Entertainment, który chce stworzyć realistyczną pecetową taktyczną strzelankę w stylu serii pierwszych odsłon Tom Clancy’s Rainbow Six.
Ubisoft pyta o filmowe adaptacje Ghost Recon i Assassin’s Creed
wiadomość17 marca 2011
Filmowe adaptacje gier są już dzisiaj zupełną normalnością i informacje o kolejnych projektach nikogo nie dziwią, a w niektórych przypadkach co najwyżej śmieszą (Asteroids). Co powiecie jednak na kinową wersję Ghost Recon lub Assassin’s Creed? Wygląda na to, ze firma Ubisoft przygląda się możliwości przeniesienia popularnych tytułów na srebrny ekran.
- Ghost Recon: Future Soldier także na PC, PS3, Wii, PSP i DS 2010.02.10
- Ubisoft pracuje nad kolejną grą z cyklu Ghost Recon 2010.02.09
- Ostateczny tytuł Ghost Recon 4? 2009.12.21
- Najciekawsze modyfikacje (14/12/09) 2009.12.14
- Tom Clancy's Ghost Recon Predator nową odsłoną popularnej marki? 2009.10.20
- Studio odpowiedzialne za Bionic Commando i Terminator Salvation oficjalnie zamknięte 2009.08.13
- Plotki o nowych grach z serii Rainbow Six oraz Ghost Recon 2009.01.08

Najlepsze i najgorsze gry Toma Clancy'ego
artykuł28 czerwca 2012
Z okazji premiery pecetowego Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier wspominamy najlepsze, najgorsze i najbardziej niedocenione gry sygnowane nazwiskiem tego pisarza.
komarek pujdzie to razorowi mi szło na starym amd 1.4 1gb ram i struposzałym karłowatym brzęchodzącym pierdzielu radku 9550 128ram a tera nowego mam core 2 duo 2x3ghz 4gb ram i GFGT220 i dysk 1tbxD TERA W NOWYM cd-a BĘDZIE
heh kacpis, ile masz lat ?
CoJ więzy krwi -> Karta graficzna idealnie pasuje do reszty twoich podzespołów ;).
DEXTER PRo--- a co?
kacpis -> Ciekawość, jeśli chodzi ci o to dlaczego od 16 lat, to ci powiem jedno: Każdy porządniejszy FPS ( jakbyś nie czaił FIRST PERSON SHOOTER ) najprościej strzelanka widziana z oczu ) jest od 16lat, nie ma FPS-ów od 12lat
Jak coś chcesz to pisz, moje GG 7876877 :)
Ok, dzięki DEXTER PRo
Dexter PRo -> Czemu nie odpisujesz na gg?
Gra bardzo ładnie wygląda... Warto ją kupić?
A tak wogóle to ktoś patrzy na wymagania zanim zapyta się czy mu pójdzie, podając parametry kompa dwa razy mocniejszego niż wymagany?
Ja patrzę.Fakt,ze produdent podaje nie raz wymagania,ktore sa najczesciej zanizane w jakims stopniu.Stąd te pytania -na golowym boardzie to raczej norma,ze takie padają ;D
tak btw. mozę ktos chętny na kilka partyjek online ?
czy zagram na wysokich ustawieniach ? AMD phenom 2.30 (trzy rdzenie) 5 gb ram ATI HD 5450
ty się wiekiem nie przejmuj dla mnie to nie ma znaczenia byle nie było poniżej 12
bedzie w najnowszym CDaction.14 lutego 2012
ja mam przecietny comp z procedoremathlon2-3.00ghz&4.-karta graficzna g.force.gtx550ti-1 giabajt grafika.ja nie na rzekam wszystkie gry mi wchodza nawt te najlepsze ja mam skldaka.moje gg 40427127 jak ktos hce porozmawiac ze mna na temat gier
Te wymagania gry są chyba dla tych co chcą pograć na max detalach -_-
Naprawdę gra ma takie o ot wymagania: Procesor- 2 GHZ. Pamięć Ram-1 gb. Karta Graficzna: 128 mb. Sama gra zajmuje 4,5 gb ;-)
Kupiłem dziś w CD Action, oczywiście nie pograłem, bo pokazuje mi komunikat że muszę mieć aktualny dx i Ageia PsyhX - śmieszne tylko to, że po aktualnieniu dx, gra nadal nie działa, a sterowniki do karty mam też najnowsze z pażdziernika 2011 do gf. Normalnie żal.
kupilem ta gre za 50 zl i zaluje cholernie nudna jak flaki z olejem. Mialem nadzieje ze bedzie ciekawa jak Splinter Cell Clancy'ego niestety
bardzo fajna gra , muszę sobie ją kupić za 30 zł w media markt - będzie mi śmigać na ultra high bo mam Intel pentium dual core g840 2.8 ghz dwa rdzenie + grafika 2 GB geforce gt 430 + 4 GB ramu ddr 3 1333mhz

Grałem w tą drugą część GR, i powiem wam że jestem mile zaskoczony. Gra jest b.d. zrobiona. Grafika, dźwięk, fabuła na duży Plus. Minusów brak.
Witam Pytanie do ludzi którzy w to grali. Czy ta gra jest z widokiem za
pleców postaci czy nie ?? bo na youtube są filmiki gdzie wygląda na FPS nie TPS jak z nią jest ?
prosze o pomoc jakiekolwiek podpowiedzi wklepuje w klawiaturze numerycznej enter by wpisac kody to mi sie nie wlacza jakim przyciskiem to wywołać te konsole skoro enterem sie nieda? prosze pisac na mojego meila [email protected] pozdrawiam i za podpowiedzi z góry dziękuje
Gra dobra i trudna (nawet na easy miałem przycinki, że ginąłem kilka razy w tym samym miejscu) choć jest w niej moim zdaniem niewykorzystany potencjał. Bardzo dobry średniak i tyle. Seria Vegas jest zdecydowanie mocniejsza.
Wymagajaca strzelanka. Na pewno nie dla mnie.
W porownianiu do jedynki, chyba lepiej zoptymalizowana i graficznie troche lepiej jest.
Z podobnego okresu albo rok wczesniej wyszedl Rainbow Six Vegas - gra bardziej grywalna od tej.

To od czego powinienem zacząć to, że gra bardzo różni się zależnie od tego na jakiej platformie w nią gramy - na PC-ecie mamy FPS-a, a na konsolach TPP. Ale poza perspektywą kamery różnią się także misje. Ja z racji tego, że wszystkie poprzednie części ukończyłem na konsolach to właśnie ich wersję zamierzam Wam przybliżyć.
Grając "po kolei" świadom jestem tego jak seria z części na część ewoluowała stając się z gier taktycznych czymś w rodzajów COD-owych blockbusterów. Wciąż mamy do dyspozycji oddział żołnierzy z którymi wspólnie przemierzamy większość misji i wydajemy im rozkazy. Wszystko zostało jednak bardziej uproszczone tym samym stając się przystępniejsze dla przeciętnego gracza. Za pierwsze skrzypce są tym razem odpowiedzialne wybuchy i akcja. Z faktu tego, że podseria Advanced Warfighter dzieje się w niedalekiej przyszłości (w momencie w którym to piszę jest to już przeszłość :D) mamy do czynienia z supernowoczesną bronią i technologią. Przykładem może być urządzenie komunikacyjne o nazwie Cross Com, dzięki któremu możemy przełączać na kamerę zainstalowaną na hełmach naszych podkomendnych, nad którymi objęliśmy dowodzenie. Korzystając z tego udogodnienia możemy lepiej koordynować działania naszych żołnierzy i łatwiej podejmować akcje mające na celu wyeliminowanie przeciwnika, czy też zdalnie kierować akcją jednocześnie samemu pozostając w ukryciu. Kontrolę sprawujemy także nad niektórymi pojazdami takimi jak: czołg, śmigłowiec, myśliwiec czy choćby nad urządzeniem przypominającego nam dzisiejszego drona. Wartym odnotowania jest fakt, że do żadnego z pojazdów nie możemy samoczynnie wsiąść i nim pokierować, wyjątek stanowią misję z pokładu helikoptera z którego ostrzeliwujemy jednostki wroga, ale dzieje się to na zasadzie typowego "celowniczka na torach" i jest to całkiem fajnym urozmaiceniem. Graficznie ta jak i poprzednia część prezentują się bardzo dobrze, momentami jest bardzo filmowo i oskryptowanie podobnie do gier z serii Call of Duty. Fabularnie kontynuujemy wątki z części pierwszej, bo ta toczy się zaraz po niej. Nasz oddział składa się z kapitana Scotta oraz jego trzech podkomendnych. W momentach wytchnienia możemy dobrać ich według własnego gustu, choć są pewne ograniczenia. Za każdym razem drużyna powinna składać się przynajmniej z jednego strzelca a do niego możemy dobrać osobę dzierżącą granatnik, czy też snajpera lub medyka. Samych broni nie ma za dużo i nie robią jakiegoś większego wrażenia, także pod tym względem jest raczej standardowo do tego rodzaju gier. Warto wspomnieć jeszcze o muzyce, która świetnie oddaje przedstawioną na ekranie akcję. Niestety długość kampanii nie powala, bo tą składającą się z 3 aktów idzie przejść nawet w 5-6 godzin i dodatkowo nie pomaga to, że stopień trudności został bardzo zredukowany w stosunku do poprzednich części i przejście tej nie stanowi już żadnego wyzwania. Wiele osób może nie być zadowolonych z tego faktu jakiej ewolucji z biegiem czasu dokonała ta seria, tym bardziej, że stała się ona później sandboxem. Pewne jest jednak natomiast to, że gdyby została serią gier taktycznych to nie byłaby taka popularna jak dzisiaj i może nawet nie doczekalibyśmy się tylu części.


Świetna kontynuacja, ulepszono właściwie każdy element poprzedniego GRAW1 i dodano więcej akcji, graficznie bez zmian (drobna kosmetyka) na XSX 60fps. Jedyne do czego się przyczepię to fakt, iż GRAW2 jest zdecydowanie łatwiejszy, przez co gre na najwyższym poziomie trudności można ukończyć za jednym posiedzeniem w 4-5h.
Moja ocena - 8/10 (Ogrywana wersja cyfrowa na XSX)