Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 lutego 2019, 10:14

autor: Bartosz Świątek

Apex Legends to już spektakularny sukces. Gra bije rekordy na Twitchu

Firma Electronic Arts pochwaliła się kolejnymi liczbami powiązanymi ze strzelanką battle royale od studia Respawn Entertainment – Apex Legends. Produkcja przyciągnęła już 2,5 mln graczy i bije rekordy popularności na Twitchu.

Apex Legends to – jak na razie – olbrzymi sukces. - W Apex Legends zagrało już 2,5 mln graczy. Gra bije rekordy na Twitchu - wiadomość - 2019-02-06
Apex Legends to – jak na razie – olbrzymi sukces.

W SKRÓCIE:

  1. w Apex Legends zagrało już 2,5 mln osób;
  2. w szczytowym momencie w tytuł Respawn Entertainment grało równocześnie 600 tys. graczy;
  3. także streamy tej produkcji przyciągają rekordową liczbę ludzi.

W czasie ostatniego spotkania z inwestorami firma Electronic Arts pochwaliła się sukcesem swojego najnowszego dziecka – darmowego FPS-a battle royale Apex Legends. W produkcję studia Respawn Entertainment zagrało od poniedziałkowego wieczoru 2,5 mln graczy, a liczba osób bawiący się równocześnie w szczytowym momencie sięgnęła 600 tys. Statystyki zostały opublikowane także na Twitterze.

Podczas dzisiejszej rozmowy z inwestorami EA, firma potwierdziła, że zaledwie jeden dzień po premierze Apex Legends ma ponad 2,5 miliona unikalnych użytkowników i ponad 600 000 użytkowników grających równocześnie w szczytowym momencie – czytamy.

To niewątpliwie bardzo imponujące rezultaty. Gra bije także rekordy popularności na Twitchu – po zaledwie paru godzinach od premiery stała się najchętniej oglądanym tytułem na platformie. W szczytowym momencie transmisje śledziło przeszło 500 tys. osób, co oznacza, że Apex Legends przyciągnęło przed ekrany więcej ludzi niż produkcje o ugruntowanej pozycji, takie jak Fortnite, Overwatch, DOTA 2, League of Legends czy World of Warcraft.

Wygląda na to, że Electronic Arts ma powody do zadowolenia. Strategia zakładająca wykorzystanie przy promocji popularnych streamerów okazała się skuteczna. To oczywiście jedynie pierwsze godziny obecności Apex Legends na rynku – czas pokaże, czy gracze są zainteresowani graniem w tę produkcję dłużej, czy też chcieli ją jedynie sprawdzić, a kluczowe znaczenie będzie miała zapewne jakość tytułu, a także wsparcie popremierowe. Jak sądzicie, jaką popularnością najnowsza gra Respawn Entertainment będzie się cieszyła za trzy miesiące?

  1. Respawn Entertainment – strona oficjalna
  2. Recenzja gry Titanfall 2 - Mój przyjaciel tytan