Artykuły i opinie na temat gry Painkiller (2004)

Kiedyś to były bronie - 10 odjechanych pukawek ze starych strzelanek
artykuł7 kwietnia 2021
„Kiedyś to były gry” jest jednym z ulubionych sposobów narzekania graczy. Gdy zawęzimy to specyficznych przykładów broni ze strzelanek FPP, powodów do nostalgicznych wspomnień i marudzenia na dzisiejsze oklepane pomysły może być jeszcze więcej!

Gdzie jest BioShock 4 czy Victoria 3? Oceniamy szanse na powrót lubianych serii
artykuł8 sierpnia 2018
Gdzie jest nowy Deus Ex czy BioShock – pytają gracze. Serie, które dopiero co wydawały się „na topie” potrafią zniknąć zupełnie bez śladu. Dziś oceniamy szanse na ich powrót.

People Can Fly pracuje nad dwoma projektami. "Możemy w pełni pokazać, na co nas stać" – mówi prezes studia
artykuł13 maja 2016
People Can Fly rośnie w siłę i pracuje na własny rachunek, jeszcze w tym roku poznamy szczegóły na temat mniejszego projektu, a na oficjalną zapowiedź wysokobudżetowej strzelanki twórców Bulletstorma musimy jeszcze poczekać.

Najlepsze giwery w grach - nasza dziesiątka kultowych broni
artykuł28 grudnia 2013
Pukawka pukawce nierówna. Oto zestawienie dziesięciu kultowych giwer, bez których gry nie byłyby takie same.

Scorpik: Nasz człowiek w krainie dźwięku
artykuł19 lipca 2007
Adam „Scorpik” Skorupa, legenda demosceny, od lat zaś kompozytor i dźwiękowiec pracujący przy produkcji kolejnych co ważniejszych rodzimych tytułów. Z prawdziwą przyjemnością polecamy Waszej uwadze wywiad ze Scorpikiem.

Strzelanina z Polski rodem - wywiad z twórcami „Painkillera”
artykuł17 lipca 2002
O kulisach powstawania najnowszej, tworzonej w Polsce strzelaniny FPS -„Painkillera”, inspiracjach i rynku gier w Polsce i na świecie rozmawiamy z Adrianem Chmielarzem, szefem zespołu People Can Fly.
Przeczytaj również:

Gry marca 2025 - jedziemy driftem do muzeum z kataną i licznikiem Geigera
artykuł3 marca 2025
Marzec pełen jest interesujących tytułów - co ciekawe, aż trzy z nich zabiorą nas do Japonii, a dwa sprawią, że licznik Geigera będzie piszczał. Poza nimi pojawi się realna konkurencja dla serii The Sims.

Po 6 godzinach w Asassins Creed Shadows wolałbym, żeby mapa była mniejsza, ale budowanie bazy zaskakuje
artykuł23 stycznia 2025
Po raz pierwszy od zapowiedzi Assassin’s Creed Shadows Ubisoft pozwolił dziennikarzom zagrać w tę nadchodzącą produkcję. Jest lepiej, niż się spodziewałem, ale... to nadal jest po prostu Assassin’s Creed.

Oto najlepsze nadchodzące RPG-i 2024 roku - te 10 gier warto mieć na oku
artykuł22 maja 2024
Czy w tym roku zagramy jeszcze w jakiegoś RPG-a, który przejdzie do historii i dostarczy nam masy wrażeń? Możliwe – na te gry czekamy szczególnie.