Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Yesterday - poradnik do gry

Yesterday - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Uruchom mechanizm krzyża | Szkocja - ruiny kościoła św. Fergusa | Yesterday poradnik Yesterday

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Uruchom mechanizm krzyża

Po dokładnym wyszorowaniu krzyża na jego szczycie i ramionach ujawnią się okrągłe zaślepki - Uruchom mechanizm krzyża | Szkocja - ruiny kościoła św. Fergusa | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

Po dokładnym wyszorowaniu krzyża na jego szczycie i ramionach ujawnią się okrągłe zaślepki. Spróbuj odemknąć każdą z nich - przekonasz się, że za nimi znajdują się otwory oraz że ta po prawej nie daje się ruszyć. Potraktuj ją posiadanym nożem.

Przypomnij sobie, że w krzyżu Petita były cztery miejsca, w które wtykałeś bolce z symbolami - Uruchom mechanizm krzyża | Szkocja - ruiny kościoła św. Fergusa | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

Przypomnij sobie, że w krzyżu Petita były cztery miejsca, w które wtykałeś bolce z symbolami. Pasowałoby i tu zlokalizować czwartą zaślepkę, najwyraźniej znajdującą się pod ziemią. Ponownie zatem udaj się do Pauline i weź opartą o mur tuż przy dziewczynie łopatę.

Wróć pod krzyż i łopatą usuń ziemię poniżej niego - Uruchom mechanizm krzyża | Szkocja - ruiny kościoła św. Fergusa | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

Wróć pod krzyż i łopatą usuń ziemię poniżej niego. W ten sposób ujawnisz dolną zaślepkę, która na szczęście otwiera się bez problemu. A przy okazji znajdziesz monetę z literą Y.

Potrzebujesz znanych już Johnowi składników, udaj się zatem do lokacji po prawej i z murku zabierz słoiki z rtęcią (mercury - 1), siarką (sulfur - 2) i solą (salt - 3) - Uruchom mechanizm krzyża | Szkocja - ruiny kościoła św. Fergusa | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

Potrzebujesz znanych już Johnowi składników, udaj się zatem do lokacji po prawej i z murku zabierz słoiki z rtęcią (mercury - 1), siarką (sulfur - 2) i solą (salt - 3).

Udaj się pod krzyż i dokładnie tak samo, jak robiłeś to z krzyżem Petita, w otworze za zaślepką na prawym ramieniu umieść rtęć, - Uruchom mechanizm krzyża | Szkocja - ruiny kościoła św. Fergusa | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

Udaj się pod krzyż i dokładnie tak samo, jak robiłeś to z krzyżem Petita, w otworze za zaślepką na prawym ramieniu umieść rtęć,

w otworze za zaślepką na lewym ramieniu - siarkę, - Uruchom mechanizm krzyża | Szkocja - ruiny kościoła św. Fergusa | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

w otworze za zaślepką na lewym ramieniu - siarkę,

a w otworze za zaślepką w górnej części krzyża - sól - Uruchom mechanizm krzyża | Szkocja - ruiny kościoła św. Fergusa | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

a w otworze za zaślepką w górnej części krzyża - sól.

Niestety, pomysł, żeby rozpalić ogień zapalniczką bezpośrednio we wnętrzu dolnego otworu nie wypali - Uruchom mechanizm krzyża | Szkocja - ruiny kościoła św. Fergusa | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

Niestety, pomysł, żeby rozpalić ogień zapalniczką bezpośrednio we wnętrzu dolnego otworu nie wypali. Potrzebujesz najpierw czegoś, co mogłoby tam płonąć.

Kolejny raz pomaszeruj więc do Pauline i z murku weź stojący najbardziej po prawej słoik z alkoholem (oczywiście, jeśli zgarnąłeś od razu wszystkie słoiki z substancjami, nie musisz latać tam i z powrotem) - Uruchom mechanizm krzyża | Szkocja - ruiny kościoła św. Fergusa | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

Kolejny raz pomaszeruj więc do Pauline i z murku weź stojący najbardziej po prawej słoik z alkoholem (oczywiście, jeśli zgarnąłeś od razu wszystkie słoiki z substancjami, nie musisz latać tam i z powrotem).

Nalej trochę alkoholu ze słoika do dolnego otworu w krzyżu, po czym podpal go zapalniczką - Uruchom mechanizm krzyża | Szkocja - ruiny kościoła św. Fergusa | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

Nalej trochę alkoholu ze słoika do dolnego otworu w krzyżu, po czym podpal go zapalniczką. W ten oto sposób uruchomisz mechanizm krzyża i John będzie mógł zejść do podziemi.

Podczas rozgrywającej się w nich sceny z przeszłości bohatera wybieraj dowolne odpowiedzi, finał wydarzeń i tak będzie ten sam.