Uruchom dzwon (1) | Klasztor gdzieś hen w górach | Yesterday poradnik Yesterday
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Uruchom dzwon cz.1
Wyjdź z pokoju medytacyjnego i na zewnątrz maszeruj do końca w prawo. Dotrzesz do pomieszczenia, w którym znajduje się dzwon, niestety, mechanizm wprawiania go w ruch nie działa. Brakuje liny.
Zawróć (w lewo) i tym razem udaj się na zewnątrz klasztoru przez wyjście po prawej.
Na prawo od drzwi stoją sanki, z których zabierz linę. Oczywiście nie sposób ot tak zawiązać liny wokół zwalonej kłody przy dzwonie, ponieważ trzeba ją najpierw podnieść. Musisz więc zbudować coś w rodzaju dźwigni.
Potrzebne deski znajdziesz na zewnątrz, tylko sporo niżej, przy końcu mostu. Weź je. Teraz musisz zrobić z nich jedną długą deskę. Potrzebujesz śrub i zawiasów.
Maszeruj pod drzwi pokoju medytacyjnego i przyjrzyj się im. Zauważ, że przymocowane są do nich metalowe ozdobny w kształcie mord jakichś maszkar. Odinstaluj je od drzwi za pomocą posiadanej brzytwy. Pozyskasz w ten sposób również śrubki.
Spróbuj połączyć deski owymi metalowymi ozdobami jako zawiasami. Okaże się, że masz za mało śrubek. Musisz zdobyć ich więcej.