Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Yesterday - poradnik do gry

Yesterday - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pokonaj mistrza w zgadywance | Klasztor gdzieś hen w górach | Yesterday poradnik Yesterday

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Pokonaj mistrza w zgadywance

By zdobyć więcej śrubek, trzeba zwyciężyć mistrza w minigierce polegającej na trafnym wytypowaniu, ile obaj w sumie pokażecie palców. Możesz próbować zgadywać, ale wygrywać będzie mistrz ewentualnie żaden z was. W tej sytuacji nie ma co zdawać się na szczęście, musisz pokonać mistrza podstępem.

W tym celu ze ściany po prawej zdejmij katanę wetkniętą w paszczę ubitego przez mistrza stwora - Pokonaj mistrza w zgadywance | Klasztor gdzieś hen w górach | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

W tym celu ze ściany po prawej zdejmij katanę wetkniętą w paszczę ubitego przez mistrza stwora. Wprawdzie nie umiesz się nią jeszcze posługiwać, ale mistrz zezwolił Johnowi na noszenie jej przy sobie w pokoju medytacyjnym.

Kataną otwórz okno po lewej, które jest za daleko, by odemknąć je rękoma, nie przeszkadzając mistrzowi w medytacji - Pokonaj mistrza w zgadywance | Klasztor gdzieś hen w górach | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

Kataną otwórz okno po lewej, które jest za daleko, by odemknąć je rękoma, nie przeszkadzając mistrzowi w medytacji. Następnie zagadnij mistrza i zaproponuj mu grę.

Teraz, kiedy w pomieszczeniu jest nieco jaśniej, możesz podejrzeć, ile palców pokazuje mistrz, ukrywający rękę za plecami - bowiem jej cień, dzięki światłu z okna, pada na ścianę - Pokonaj mistrza w zgadywance | Klasztor gdzieś hen w górach | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

Teraz, kiedy w pomieszczeniu jest nieco jaśniej, możesz podejrzeć, ile palców pokazuje mistrz, ukrywający rękę za plecami - bowiem jej cień, dzięki światłu z okna, pada na ścianę. Najpierw jednak wybierz, ile palców pokaże John (w wariancie na obrazku zdecydował się na 3). Następnie przyjrzyj się, ile palców pokazuje mistrz (w zilustrowanym przykładzie również 3), co widać na małym obrazku po lewej, przedstawiającym cień jego ręki. Zsumuj liczbę palców Johna i mistrza i podaj ostateczny wynik, klikając właściwą cyfrę (w tym wypadku 6).

W nagrodę możesz wybrać jedno z trzech trofeów, zdecyduj się na małe zaciski, bowiem w ten sposób otrzymasz brakujące śrubki - Pokonaj mistrza w zgadywance | Klasztor gdzieś hen w górach | Yesterday - Yesterday - poradnik do gry

W nagrodę możesz wybrać jedno z trzech trofeów, zdecyduj się na małe zaciski, bowiem w ten sposób otrzymasz brakujące śrubki. Jeśli chcesz, możesz pokonać mistrza jeszcze dwa razy, zyskując w ten sposób lakierowaną kaczkę oraz ząb legendarnego potwora, ale nie będą one Johnowi do niczego potrzebne.