[ETAP] Wejście Do Zamku | X-Blades poradnik X-Blades
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
W trakcie pokonywania etapu dojdzie do kilku starć, które wywołane zostaną przez niszczenie generatorów potworów. W miejscu gdzie rozpoczniesz grę znajduje się pierwsza arena.
Nieco dalej, wchodząc niewielkimi schodami dotrzesz do rozwidlenia dróg. Pomimo tego, iż dalsza droga prowadzi na wprost, najpierw musisz skręcić w lewo i prawo, by zniszczyć znajdujące się tam generatory monstrów.
Pierwsze starcie, na samym początku nie będzie wymagające. Zaatakowany zostaniesz przez kraby i pango. Aby się ich pozbyć, używaj trzęsienia ziemi. Gdy potwory te odejdą w zapomnienie, na arenie pojawią się fantomy - nie walcz z nimi, tylko przejdź w kierunku generatorów. | |
Samo niszczenie generatorów do najtrudniejszych nie należy, aby jednak proces ten przyśpieszyć, skorzystaj ze zdolności iskrzące ostrza. |
Po tym jak generator zostanie zniszczony (zarówno te po lewej, jak i po prawej), zostaniesz odcięty od reszty etapu, i aby móc przejść dalej będziesz zmuszony pokonać nacierających przeciwników. Wśród znajdujących się oponentów będą strzelające pająki, i to właśnie nimi zajmij się w pierwszej kolejności. Najlepiej jest korzystać z mieczy i wspomagać się trzęsieniem ziemi. Jeśli chodzi o pozostałe monstra: wojowników potraktuj mieczami, a fantomy strzelając.
Jedyny fragment artefaktu znajduje się w rzeźbie, ulokowanej przed wyjściem z etapu (nie sposób jej nie zauważyć). |