[ETAP] Ruiny II | X-Blades poradnik X-Blades
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Nieco bardziej rozległy etap, w którym nie tylko natkniesz się na rozwidlenie dróg, ale i dojdzie do kilku pojedynków. Ponadto znaleźć tu można starożytny pergamin zmniejszający cenę jednej zdolności, jak również fragment artefaktu.
Tuż po rozpoczęciu etapu, wewnątrz zaciemnionych ruin zaatakowany zostaniesz przez pierwszą grupę przeciwników - pango i kraby. Ich wyeliminowanie to tylko formalność. Po zakończeniu walki będziesz mieć wybór, w którą stronę udać się w pierwszej kolejności - na lewo jest ślepa droga i trafiając tam nie natkniesz się na nic, za wyjątkiem przeciwników (fantomów, wojowników pangolin i pango).
Właściwym przejściem jest to na prawo. Idąc tam zaatakowany zostaniesz przez grupkę fantomów i wojowników pangolin.
Po tym jak ślad po nich zaginie skieruj się w dalszą drogę, w wąskie przejście przedstawione na poniższym obrazku (prawym).
(Obok tego przejścia znajduje się jeszcze jedno, które odblokowane zostanie po zakończeniu ostatniej walki. Korzystając z niego trafisz do dodatkowego poziomu. Nie znajdziesz w nim artefaktów, ani innego przejścia. Z tego powodu idąc tam, uzyskasz wyłącznie dodatkowe dusze, co oczywiście nie jest konieczne.)
W ten sposób znów trafisz na otwartą i oświetloną przestrzeń. Dojdzie tu do ostatniej walki; zaatakowany zostaniesz przez pango, kraby i fantomy. |
W trakcie etapu pojawią się trzykrotnie i za każdym razem należy podejść do nich w ten sam sposób. Wykorzystuj je jako ładowarki: podczas pierwszego starcia, jeszcze na terenie ruin będziesz jej potrzebować do ataków obszarowych, by pozbyć się krabów, podczas drugiego spotkania na lewo od miejsca gdzie zaczyna się etap, będziesz potrzebować energii przeciwko fantomom. Identyczna sytuacja nastąpi podczas ostatniego starcia, tuż przed końcem etapu. | |
Kraby pojawią się dwukrotnie, podczas pierwszego starcia na terenie ruin, jak i przed końcem etapu - zawsze w towarzystwie pango, które to wyzwolą w Tobie energię niezbędną do ataków obszarowych, idealnych do zabijania tu opisywanych potworów. | |
Wojownicy pangolin również pojawią się dwukrotnie, ci zaś zawsze w towarzystwie fantomów. Eliminacja ich nie powinna być wymagająca, a zdobyta w ten sposób energia to idealne narzędzie do walki z fantomami. | |
Fantomy, zawsze najbardziej wymagające i najbardziej zagrażające Twojemu zdrowiu - nie inaczej będzie tym razem. Na szczęście nie pojawią się same, przez co nie powinieneś mieć problemów ze zdobyciem niezbędnej energii do odpalania mrocznego gniewu. Podczas kilkukrotnego pokonywania tego etapu, nigdy nie zdarzyło mi się, by starały się uruchomić pentalfę. Podczas niszczenia niektórych sarkofagów zamiast skarbu, zaatakowany zostaniesz przez ukrywającego się we wnętrzu fantoma. Taki osobnik to idealny cel dla Twoich strzelb. |
Pierwszy, bardzo przydatny obiekt to znajdujący się w pierwszym, zaciemnionym pomieszczeniu, od którego rozpoczynasz etap (na wprost od miejsca, gdzie zostaniesz postawiony po zakończeniu się loadingu) starożytny pergamin. Zdobycie jego pozwoli Ci na kupienie jednej umiejętności po znacznie obniżonej cenie. | |
Jedyny fragment artefaktu znajduje się na małej, skalnej półce (zalanej promieniami słońca), tuż przed zakończeniem etapu. |