[ETAP] Ruiny II (wieczór) | X-Blades poradnik X-Blades
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Sytuacja dla etapu Ruiny II nie uległa zmianie od ostatniego pobytu w tym miejscu, również dojdzie do kilku starć, z czego to na lewo jest całkowicie bezcelowe (nie znajdziesz tam nic interesującego, poza przeciwnikami).
Aby ukończyć etap skieruj się na prawo od miejsca, w którym rozpoczniesz grę (oczywiście wcześniej eliminując zagrożenie). W kolejnej komnacie dojdzie do następnego ataku.
(Nim udasz się w stronę oświetlonej polany, zauważ, że znajduje się tutaj jeszcze jedno przejście, które odblokowane zostanie po zakończeniu ostatniej walki. Korzystając z niego trafisz do dodatkowego poziomu. Nie znajdziesz w nim artefaktów, ani innego przejścia. Z tego powodu idąc tam, uzyskasz wyłącznie dodatkowe dusze, co oczywiście nie jest konieczne.)
Wyjście z etapu znajduje się na częściowo oświetlonej blaskiem zachodzącego słońca polanie. Oczywiście tak jak ostatnim razem, i teraz będziesz zmuszony stoczyć ostatnią walkę.
Tym razem fantomy pojawią się w każdej z walk, ale nie powinny stanowić żadnego problemu, gdyż zawsze towarzyszyć im będą inne potwory, ułatwiające ładowanie energii. Oczywiście, aby się ich szybko i skutecznie pozbyć, należy stosować tryb szalonego strzelania. | |
Wojownicy, tak jak fantomy, pojawią się wszędzie, za wyjątkiem pierwszej walki na prawo. Ich wyeliminowanie nie powinno stanowić żadnego problemu. Szybkie akcje z mieczami, wspomagane trzęsieniem ziemi załatwi sprawę. | |
Cóż, pango na tym etapie gry to czysta zabawa, miecze z trzęsieniem ziemi to najlepszy sposób na ich wyeliminowanie. |
Jedyny fragment artefaktu znajduje się w tym samym miejscu, co poprzednim razem. Na małej skalnej półce, tuż przed końcem etapu. |