[ETAP] Mroczna Świątynia i Mroczna Świątynia (wieczór) | X-Blades poradnik X-Blades
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Kolejny etap z walką z bossem. Tym razem natkniesz się po raz drugi na Mrocznego. Pozbycie się jego nie będzie bardzo wymagające.
Po wygranej walce etap automatycznie dobiega końcowi i pojawiają się statystki. Następnie włącza się loading, a po nim znów znajdziesz się w tym samym miejscu, lecz tym razem cała okolica zacznie się trząść. Musisz jak najszybciej udać się do wyjścia.
Nie możesz przez dłuższą chwilę stać w jednym miejscu, gdyż zadane zostaną Ci obrażenia (niewidoczne spadające fragmenty konstrukcji). Z uwagi na to, iż nie będzie tu żadnych artefaktów, możesz bez przeszkód udać się prosto do wyjścia.
Walka z Mrocznym nie jest specjalnie trudna, ale trzeba wiedzieć jak do niej podejść. Po pierwsze, pamiętaj, że jest kilkufazowa. Na samym początku Mroczny otaczać się będzie magami. Będzie z nimi połączony energią i tak długo, jak oni będą przy życiu, nie będziesz mógł zadać obrażeń. Pozbądź się ich przy użyciu strzelania, a gdy zostanie ostatni osobnik, załatw go klasycznie - mieczami. W ten sposób załadujesz sobie energię, którą wykorzystaj szybko podbiegając do mrocznego i odpalając iskrzące ostrze. Powtarzając to kilkakrotnie, nasz przeciwnik wyrzuci w powietrze bardzo potężny, fioletowy pocisk (klątwę). Nie możesz zostać przez niego trafiony, gdyż odbiera sporą ilość zdrowia. Oddaj w jego kierunku kilka strzałów, nie jest specjalnie wymagający i powinien szybko zniknąć. W ten sposób przechodzimy do fazy drugiej. Na arenie zamiast magów, pojawią się wojownicy pangolin. Tym razem to boss będzie stał w miejscu, a pobratymcy rzucą się na Ciebie. Ładuj na nich energię i atakuj Mrocznego iskrzącym ostrzem. Trzecia, i ostatnia, faza nastąpi, gdy Mroczny zacznie się teleportować, gdy się do niego zbliżysz. Jest to najłatwiejszy fragment walki, gdyż wystarczy atakować go ognistymi kulami (aż do całkowitego unicestwienia). | |
Magowie pojawią się na samym początku etapu, będąc przywołanymi i połączonymi z Mrocznym. Nie będą się przemieszczać, a wyłącznie atakować za pomocą ognistych kul. Nie stanowią większego zagrożenia, seria z pistoletu sprawnie ich uciszy. | |
Wojownicy trafią na arenę podczas drugiej i trzeciej fazy walki. Nie stanowią istotnego zagrożenia, właściwie to są ruchomymi bateriami energii gniewu. Atakuj je wyłącznie, gdy będziesz jej potrzebować. |