[ETAP] Muszla | X-Blades poradnik X-Blades
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Kolejny etap, w którym głównym zadaniem jest pozbycie się wszystkich generatorów monstrów (przypominam ich położenie wskazywać będzie celownik).
Tym razem zadanie będzie o tyle trudniejsze, że przeszkadzać Ci będą strzelające jednostki i ładowanie energii przy generatorach i używanie ataków obszarowych nie wystarczy, konieczne jest unikanie ognistych kul.
W trakcie pokonywania etapu natkniesz się na jeden zielony kryształ (bardzo pomocny; na skrzyniach) oraz jeden fragment artefaktu. Wyjście z etapu znajduje się na samym szczycie, a prowadzi do niego wąska, kamienna kładka. |
Generatory monstrów to główne zadanie etapu, ich lokalizacja nie powinna stanowić problemu. Podczas ich niszczenia miej w posiadaniu mroczny gniew i wykorzystuj go w chwili, gdy ktoś się do Ciebie zbliży. Pamiętaj również, że na arenie znajdują się magowie pangolin, a ich ogniste kule z łatwością Cię dosięgną. | |
Tym razem, pango wystąpią w małych ilościach i nienależny się nimi specjalnie zajmować. Jeśli zjawią się w pobliżu, przerwij niszczenie generatorów i poświęć kilka ruchów mieczy na ich unicestwienie. | |
Podobnie zresztą z wojownikami, nie będzie ich wielu i nie będą specjalnie zagrażać Twojemu bezpieczeństwu. Gdy pojawią się blisko Ciebie, oderwij się od wykańczania generatorów i poświęć kilka chwil na nich. | |
Fantomy, jak już pewnie się przyzwyczaiłeś, są nieco bardziej wymagającymi przeciwnikami - nie inaczej będzie tym razem, choć o pentalfę nie musisz się martwić, nie będą jej wywoływać (o ile będziesz pamiętać, by uruchamiać mroczny gniew, gdy zjawią się w pobliżu). | |
Magowie pangolin to jedyne, prawdziwe zagrożenie. Będą pojawiać się w czterech miejscach i jak zwykle, nie zmienią swojej pozycji (stoją w bezruchu). Istnieje jednak pewna różnica od tych, których poznałeś wcześniej - są odporne na ataki czarami, a dokładnie na pociski magiczne. Pod żadnym pozorem nie używaj ognistej kuli, gdyż ta wróci do Ciebie. Z uwagi na to, iż na wyższej półce będą stały trzy obok siebie, trzeba być niezwykle skutecznym. W tym celu wyposaż się w lodowy pocisk (jedyny, który do nich dotrze) i trzęsienie ziemi. Najpierw zamroź delikwenta, a następnie dobij trzęsieniem ziemi (taka kombinacja natychmiast ich zabija). |
Jedyny fragment artefaktu, tym razem złotego, znajduje się pod główna areną etapu, pomiędzy kamiennymi filarami. |