Misja VIII - Rob In The Hood | Misje w Worms 4 Totalna Rozwałka poradnik Worms 4: Totalna Rozwałka
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Misja VIII: Rob In The Hood

Rundę tę powinno się raczej zaliczyć do łatwiejszych, ale na pewnym etapie staje się trudna i należy się spieszyć. Twoi członkowie drużyny, a jest ich trzech, są na osobnej wyspie, dlatego niezbędne jest przetransportowanie ich. Jeśli ma się refleks, można w jednej kolejce dostać się do zamku i zabić jednego wroga.
Grę rozpoczynasz mając dwa plecaki odrzutowe, więc by wszystkimi dostać się na następny ląd trzeba znaleźć kolejny (można też liną, ale zabiera to dużo czasu i jest trudne). Na początku przeleć nad wodą [Zdj. 1] i udaj się w kierunku najwyższej wieży (punkt pierwszy ), stoi tam wróg - wyeliminuj go płonącą pięścią (wpadnie do wody). Mając kolejny ruch poleć po trzeci plecak odrzutowy, na planie zaznaczyłem go żółtą strzałką i szybko zabij stojącego tam robaka. Teraz mogąc polecieć trzecim zabij ostatniego robaka, stoi na moście (najlepiej dynamitem). Po wyeliminowaniu wszystkich włącza się krótka scenka, w której możesz zauważyć, że pojawił się czarodziej na najwyższej wieży (punkt pierwszy [Zdj. 2] ) oraz na dziedzińcu otwierające się klatki z broniami (punkt drugi [Zdj. 3] ). Rozpoczyna się najtrudniejszy element rundy, gdyż mag uderza z bardzo dużą siłą (atakuje silnym nalotem i banana bombami). Po zebraniu nowych gadgetów zaatakuj go tą samą bronią co prawdopodobnie on Ciebie, czyli "Fatkins Strike". Jego śmierć kończy etap.
Trudność: 2/5
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |