Bronie cz.1 | Worms 4 Totalna Rozwałka poradnik Worms 4: Totalna Rozwałka
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
W tym dziale zajmę się opisaniem broni, tak byś wiedział, jakie płyną z danej giwery zagrożenia i jakie korzyści. Jak najlepiej stosować broń, by otrzymać najlepsze rezultaty.
O tym, jak obsługiwać arsenał, wspomniałem w dziale "Sterowanie", a więcej informacji jest w samej grze - nie ma sensu jej przepisywania.
Bazooka - podstawowa zabawka na wyposażeniu robaków. Wszyscy ją dobrze znamy i kochamy :). Jest niezwykle skuteczna, ale żeby dobrze nią władać, należy posiąść kilka umiejętności. Jej pociski są niezwykle podatne na wiatr, dlatego oddając strzał uwzględnij to. Musisz wyczuć ciężar pocisków i wiedzieć, na jaką odległość, z jaką siłą wystrzelić. Poza tym można ją stosować twarz w twarz (ale nie dosłownie), oddal się kawałek od wroga, wyceluj mu między oczy i oddaj strzał najsilniej jak się da - satysfakcja gwarantowana. Obrażenia: max. 50 pkt. Plusy i minusy: duża podatność na wiatr, odrzut. |
Shotgun (Strzelba) - kolejna zabawka bez której żaden "żołnierz" by się nie obszedł. Dzierżąc ją wiedz, że podczas jednej kolejki możesz oddać dwa strzały - można to wykorzystać. Oprócz tego, że strzelając popychasz wroga (strącanie na miny, wrzucanie do wody, zrzucanie z dużych wysokości, podsuwanie do beczek - jeden strzał - i wysadzenie jej - drugi strzał), nic nie stoi na przeszkodzie, by np. wykończyć dwa robaki z małą ilością życia. Pamiętaj, by nie strzelać będąc twarz w twarz, odrzut zrani również Ciebie. Nie bagatelizuj tej broni, w Wormsach 2D nie była aż tak pożądana, ale teraz drzemie w niej duża moc, nie marnuj tego. Obrażenia: 2x 25 pkt. Plusy i minusy: podwójny strzał, "kontrolowany" odrzut, drgający celownik. |
Grenade (Granat) - rzucać każdy może, jeden lepiej, drugi trochę gorzej... wydawać się może, że to jedna z łatwiejszych w obsłudze zabawek - nic bardziej mylnego. Do celnego rzutu należy opanować dwie niezwykle ważne rzeczy, wyczuć ciężar granatu (rzucić z odpowiednią siłą) i czas w jakim wybucha. Przed zastosowaniem ustalasz, jak długo ma działać zapalnik, zbyt krótko lub za długo zazwyczaj kończy się pudłem. Ponadto granat ten odbija się od podłoża, słabiej od innych graczy, ale zawsze. Jak widzisz dużo aspektów składa się na udany atak, ale jak to mawiają... trening czyni mistrza. Obrażenia: max. 55 pkt. Plusy i minusy: obsługa zapalnika, lekkie odbicia od podłoża. |
Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie