Horizontal Transportation Innovation Committee | Epilog | World of Goo poradnik World of Goo
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Horizontal Transportation Innovation Committee
Drugi przystanek w epilogu na pierwszy rzut oka przypomina pierwszy scenariusz. Nie będziemy jednak fruwać, tylko budować. Podstawową komplikacją jest tu fakt, że wysepka, na której znajdują się gluty, otoczona jest przez kolce i inne przeszkadzajki. Na jakiekolwiek zaczepy nie możesz więc liczyć.
Techniką adekwatną do okoliczności jest budowanie nie pod kątem ale w górę, tak by wieża przewaliła się w ostatnim stadium na prawo i upadła na skrawek ziemi. To słuszny plan, ale twórcy przygotowali drobną pułapkę dla jego wykonawców.
Chodzi mianowicie o masywną podstawę, którą dostajesz wraz ze startem levelu. Budując w górę cienkie kondygnacje, może się bowiem okazać, że zamiast opadnięcia całej wieży, ta w połowie zwyczajnie się załamie, jak i jej twórca. Jest to jednak bardziej notka dla tych, którzy dziwnym trafem nie mają zamiaru korzystać z solucji w następnym akapicie.
Na druga wysepkę dostaniemy się niezbyt elegancko ale za to skutecznie. Wszystko sprowadza się do wybudowania najpierw sześciu pięter, składających się z dwóch kwadratów (nie rombów!). Jak skleić dwa segmenty, widzisz dokładnie na 14 obrazku. W razie problemów z balansem, wspieraj się danym Ci właśnie po to balonem.
Mając już wybudowane sześć dodatkowych kondygnacji, z prawej strony struktury zacznij tworzyć standardowe, trójkątne połączenia (15 ). Sześć również w zupełności wystarczy, żeby budowla osiągnęła trawiasty cel (16 ).
Opierając się wygodnie o wysepkę, obudź śpiące goo i wskocz do kanału (17 ).
Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie