Hang Low | Rozdział 1 | World of Goo poradnik World of Goo
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Hang Low
Bardzo proste zadanie, jeśli nie polujesz na OCD. Na trzecim poziomie poznajesz gluty albinosy. Od czarnych różni je w zasadzie jedynie fakt, że mogą łączyć się z pozostałymi nie dwoma ale czterema odnóżami.
Wystarczy zbudować drabinkę na dno jamy i zabrać ze sobą stadko obudzonych goo (11 ). Teraz wzorem pierwszego levelu wybuduj wieżę do góry (12 ), po czym ciesz się aktywowaniem korporacji World of Goo. To tam trafiają wszystkie dodatkowo uratowane stworki, które możesz budować kiedy tylko chcesz i jak tylko chcesz, ku chwale oficjalnego rankingu.
OCD
Warunek : Uratowanie co najmniej 22 glutów
Poświecić możesz wyłącznie sześć glutów, więc wybij sobie z głowy na starcie jakiekolwiek konstrukcje. Jak zatem ożywić albinosów na dole? Złap wybrańca z otwartymi oczkami i szybkim ruchem myszki rzuć nim o ziemię (13 ). W zależności od siły uderzenia, kąta, czy też zwykłego fartu, być może jakaś śpiąca kulka wystrzeli w górę i ocknie się przelatując obok glutowej linii. Próbuj aż do skutku, aktywując wszystkie goo.
Jeśli masz już wszystkich albinosów wybudzonych z zimowego snu, przenieś je pojedynczo na dół jamy (14 ). Teraz jak już pisałem, na dojście do góry masz tylko sześć ruchów. Trzema glutami, według przedstawionego zdjęcia (15 ), postaraj się zbudować imitację pajęczyny. To powinno Ci zapewnić solidne fundamenty, potrzebne aby pozostałymi stworkami przywitać się z wsysającym wyjściem (16 ).
W celu zminimalizowania ryzyka zawalenia, wkładaj kulki do rury najlepiej ręcznie. Możesz też rzucać nimi aby lądowały na wieży. Niemniej niech ich za dużo po strukturze nie krąży, bo ta raczej stabilna nie będzie. Białasy bardzo lubią kleić się swoimi odnóżami do innych, dlatego odradzam odkładanie kulek na powierzchnię budowli - łatwo tu o wpadkę.