Alice and Bob and the Third Party | Rozdział 4 | World of Goo poradnik World of Goo
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Alice and Bob and the Third Party
Jeszcze jedno spotkanie w popularnymi w tych kręgach klockami, tym razem w pokoju chatowym. Popisać się musisz przejęciem rozmowy dwóch użytkowników, która w rzeczywistości (dziwnie to brzmi) jest glutami i zaprowadzić owe wyobrażenie do wyjścia.
W wodzie na dole pływa kilka bloczków, a nieopodal zwisa czerwony sznur. Tworzenie coś w stylu akweduktu dla przyszłego natłoku goo, zacznij od wydłużenia liny nad wlotem do rury. Wystrzel wybrańca z całej siły do wody (30 ), a po chwili wróci on z powrotem wypełniając swe kleiste przeznaczenie. Jeśli krwista przeprawa zaczęła nieporęcznie się trząść, zajmij się głównym zadaniem, pamiętając by później kiedy już się uspokoi, zanurkować tu jeszcze jednym glutem.
Zerkając na obrazki 31 i 32 , dowiesz się ile kwadratów powinieneś ułożyć w konkretnych punktach. Dwa prostokąty, które widzisz położone na trybikach, do zebrania są z domyślnie ustawionych wież i z pewnością łatwo je odnajdziesz. Sięgając po klocki pływające na dole, uważaj byś nie potrącił innych, gdyż łatwo wtedy sprokurować karambol, co może skończyć się rozerwaniem brył przez boczne przeszkody.
Na najwyższej platformie ustaw pięć klocków, ale ostatni połóż dopiero kiedy cały system będziesz miał już gotowy (33 ). Nie zapomnij m.in. o czerwonym sznurze jeśli taka jest potrzeba. Po zablokowaniu transmisji, zielone gluty same dojdą do wyjścia. Niewykluczone jednak, że niektóre trzeba będzie tu i ówdzie przepchać (34 ).
OCD
Warunek : Uratowanie co najmniej 42 glutów
Z góry spadnie dokładnie tyle co potrzebujesz stworków. Samo stworzenie warunków ewakuacji nie jest więc wielkim wyzwaniem, ale pierwsze skrzypce gra tu los. Mając pecha, czasami jeden glut spada do wody nie wiadomo właściwie dlaczego. Jeśli Ci się to przytrafiło, zrestartuj level lub podejmij rękawicę, biorąc sprawę w swoje ręce (35 ).